رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از توزیع ۲۰۰ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب برای کنترل بازار مرغ در استان خبر داد.

۲۰۰ تن مرغ منجمد برای کنترل بازار در استان گلستان توزیع شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، حسین طلوعیان ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهار داشت: برای کنترل قیمت مرغ در استان، 200 تن مرغ منجمد در استان در حال توزیع است. قیمت مصوب مرغ منجمد 20 هزار تومان است که با توجه به افزایش قیمت مرغ گرم، مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که استقبال مردم از مرغ منجمد و درخواست بازار بیشتر از این باشد، مقدار بیشتری از مرغ منجمد در استان توزیع خواهد شد و در این زمینه محدودیت و مشکلی نخواهیم داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان داشت: قیمت مرغ منجمد در سراسر استان همان 20 هزار تومان است و فروش بالاتر از این قیمت، تخلف بوده و بازرسان سازمان با متخلفان برخورد خواهند کرد.

وی در ادامه گزارشی از مصوبات ستاد تنظیم بازار استان ارائه کرد و افزود: سال گذشته 31 جلسه کارگروه تنظیم بازار در استان تشکیل شد و 209 مصوبه داشت که 74 درصد مصوبات اجرایی شده است.

طلوعیان اظهار داشت: تلاش ما بر حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان استانی است، تنظیم بازار شب عید و مدیریت توزیع کالاهای اساسی از جمله برنج، گوشت منجمد، مرغ منجمد، روغن، شکر، قند و غیره در طول سال انجام می‌شود.

وی گفت: یکی از اولویت‌های ستاد تنظیم بازار استان علاوه بر رفع مشکلات و کمبودها در بازار، کنترل قیمت‌ها و نظارت بر روند توزیع آنهاست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار