مدیرکانون جوان شهرستان گرگان رتبه سوم کتابخوان برتر جشنواره ملی کتاب بچه های مسجد را کسب کرد.

کسب رتبه سوم مدیر کانون جوان گرگان در جشنواره کتاب بچه های مسجد

به گزارش گلستان ۲۴؛ فاطمه زهرا میر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: کانون فرهنگی هنری جوان شهرستان گرگان از سال 92 تاسیس شده و از سال گذشته مدیریت این کانون را بر عهده گرفتم.

 

مدیر کانون جوان گرگان افزود: کانون فرهنگی هنری جوان در تمامی زمینه های مربوط به کانون و رویداد ملی فهما در حال فعالیت است.

 

وی، بیشترین قشر مراجعه کنندگان به کانون را قشر نوجوان و جوان بیان کرد و گفت: نوجوانان و جوانان برای دریافت کتاب و بهره مندی از فعالیت های کانون مراجعه می کنند.

 

میر ادامه داد: 300 جلد کتاب در کتابخانه کانون جوان موجود است که قسمتی توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان و قسمتی هم توسط خیرین تامین شده است.

 

مدیر کانون جوان گرگان که در مقطع دکترا رشته بیوتکنولوژی در دانشگاه سراسری علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان هم مشغول تحصیل است، در خصوص نحوه علاقمندی خود به کتاب خواندن، گفت: از کودکی توسط خانواده به کتابخوانی علاقمند شدم و همین امر در تحصیل و دیگر موارد خیلی به من کمک کرد و باعث شد بیش از پیش به کتابخوانی روی بیاورم.

 

وی اضافه کرد: علاقمندی من بیشتر کتاب هایی در زمینه علمی، مذهبی و نجوم است.

 

میر با اشاره به نحوه آشنایی با جشنواره کتاب بچه های مسجد، گفت: از طریق اطلاع رسانی ستاد کانون های مساجد استان و سایت بچه های مسجد با این جشنواره آشنا و علاقمند به شرکت در جشنواره شدم.

 

وی افزود: از آنجایی که کتابخوانی بخش مهمی از زندگی من محسوب می شود بیشتر از 7 ساعت در شبانه روز مطالعه می کنم.

 

گفتنی است، «فاطمه زهرا میر» مدیرکانون جوان شهرستان گرگان رتبه سوم کتابخوان برتر جشنواره ملی کتاب بچه های مسجد را کسب کرده است و امروز در مراسمی در تهران از وی تقدیر شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار