مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: ۶۰ نقطه آسیب پذیر در استان گلستان وجود دارد که در ۱۷ نقطه آن تبلیغات اسلامی استان پایگاه اجتماعی ایجاد کرده است.

وجود ۶۰ نقطه دارای آسیب اجتماعی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت الاسلام عباسعلی گرزین در نشستی با حضور مجمع نمایندگان استان گلستان، اظهار کرد: برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه خانواده و تربیت فرزند تدوین و مرکز راهبردی تعالی خانواده در این زمینه به فعالیت های آموزشی می پردازد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر مسئله مهم نقاط آسیب پذیر در استان، افزود: ۶۰ نقطه آسیب پذیر در استان گلستان وجود دارد که در ۱۷ نقطه از آن در راستای تفاهم نامه بین سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت کشور، اداره کل تبلیغات اسلامی استان پایگاه اجتماعی ایجاد کرده است و از روحانیون متخصص و کارآمد در این محلات بکارگیری شده است که این آمادگی وجود دارد در صورت حمایت و تقویت این طرح، در نقاط بیشتری از مناطق آسیب پذیر پایگاه فرهنگی و اجتماعی ایجاد شود.

حجت الاسلام گرزین با بیان اینکه ۱۷۵ روحانی مستقر در استان مشغول فعالیت های دینی و فرهنگی هستند، تصریح کرد: روحانیون مستقر راهبر فرهنگی و اجتماعی در روستاها هستند که به فعالیت های مذهبی و فرهنگی در روستاها می پردازند.

در ادامه غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا با اشاره به ظرفیت عظیم خیرین در استان گلستان و همچنین توجه به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در بودجه ۱۴۰۱ گفت: اگر روستایی خانه عالم نداشته باشد، امکان حضور و استقرار روحانی ممکن نخواهد بود، باید از ظرفیت خیرین در ساخت خانه های عالم در استان استفاده شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار