مدیرکل و کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان به مناسبت هفته دولت با حضور در مرکز انتقال خون، نذر خون خون خود را اهدا کردند.

اهدای خون توسط مدیرکل و کارکنان تبلیغات اسلامی استان گلستان  + تصاویر

به گزارش گلستان ۲۴؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان به موجب اعلام نیاز مرکز انتقال خون و شرکت در طرح  نذر خون در ایام محرم و صفر گفت : این روزها بیماری کرونا موجب شده تا بیمارستان ها و مراکز درمانی بیش از هر زمان به امکانات و زیرساخت ها نیاز داشته باشند که بی شک یکی از نیازهای مهم و اساسی مراکز درمانی در وضعیت کنونی خون و فراورده های خونی است که مردم باید بیش از هر زمان دیگر در این امر خیرخواهانه و خداپسندانه شرکت کنند.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان  نیز با تشکر از زحمات کارکنان انتقال خون و تامین خون بیماران نیازمند استان قول مساعد در خصوص  جذب خیرین استان جهت همکاری در ساخت و تکمیل مکان اهدای خون گلستان را  داد و همچنین آمادگی مساجد و حسینیه های استان را جهت همکاری در امرخداپسندانه اهدای خون اعلام نمود .

در همین خصوص حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین ، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان درزمان اهدای خون با اشاره به اوضاع بحرانی کرونا در کشور و استان، اظهار کرد: باید در چنین موقعیتی همچون هشت سال دفاع مقدس در کنار سربازان و مدافعان عرصه سلامت باشیم.

این مسئول گفت: این روزها علاوه بر اینکه باید به همه دستورالعمل های بهداشتی که از سوی ستاد ملی و استانی کرونا صادر می شود توجه و عمل کرد، بلکه لازم است در حد توان به کمک حوزه درمان بشتابیم و از هر راهی که شده آن ها را در امر مبارزه با ویروس مرگبار تنها نگذاریم.

وی اهدای خون را سنت حسنه و در قاموس یک مسلمان دانست و گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تا آن جا که می توانند با اهدای خون خود به بیمارانی که اکنون به خون نیاز دارند کمک کنند تا بتوانیم با همکاری و همیاری یکدیگر هر چه زودتر شرّ این ویروس منحوس را از کشور دور کنیم.

دکترسید صادق بنی عقیل دراین دیداربا اشاره به حیاتی بودن کارانتقال خون و ارائه و تامین  خون و فرآورده های نوین افزود : اهداکنندگان خون بزرگترین سرمایه های انتقال خون هستند که با مراجعه و اهدای خون جان بیماران نیازمند به خون و فرآورده های خونی بدون هیچ چشمداشتی را نجات می دهند .

مدیرکل انتقال خون استان گلستان اظهار نمود میانگین مدت زمان اهدای خون به طور متوسط نیم تا یک ساعت است که متاسفانه در انتقال خون استان  البرز به خاطر کمبود فضای فیزیکی مناسب اهداکنندگان برای ایثار خون خود گاهی تا ساعت ها می بایست در صف انتظار زمان بگذرانند .که امیدواریم با همت و همیاری خیرین محترم استان و مسئولین گرانقدر پروژه نیمه ساخته مرکز جامع اهدای خون استان گلستان را بتوانیم به مکانی مناسب و در خور شان اهداکنندگان خون عزیز استان تبدیل نماییم

گفتنی است کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی استان از اهدا کنند گان خون هستند که امروز تعداد 15 نفر برای بار اول توانستند خون اهدا کنند .

WhatsApp Image 2021-08-29 at 11.32.12 AM

WhatsApp Image 2021-08-29 at 11.32.10 AM

WhatsApp Image 2021-08-29 at 11.32.13 AM

WhatsApp Image 2021-08-29 at 11.32.21 AM

WhatsApp Image 2021-08-29 at 11.32.14 AM

WhatsApp Image 2021-08-29 at 11.32.17 AM

WhatsApp Image 2021-08-29 at 11.32.18 AM

WhatsApp Image 2021-08-29 at 11.32.19 AM

ارسال نظر

آخرین اخبار