معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان:

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان گلستان از فعالیت تبلیغی و دینی ۲۵۰ روحانی در سطح روستاهای استان خبر داد.

فعالیت تبلیغی و دینی ۲۵۰ روحانی در سطح روستاهای گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‎الاسلام علی‎اکبر سایری صبح امروز در همایش نشست فصلی روحانی طرح استقرار در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: با احتساب طرح هجرت و روحانی مستقر ۲۵۰ روحانی در سطح روستاهای استان گلستان حضور دارند و به فعالیت‌های تبلیغی دینی و فرهنگی می‌پردازند.

 وی با بیان اینکه ۱۵۰ روحانی مستقر در سطح روستاهای استان گلستان داریم، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت استان به ۱۵۰ روحانی دیگر برای استقرار در روستا‌ها نیاز داریم تا بتوانیم به حد مطلوب برسیم که در این راستا برنامه‎ریزی‎هایی صورت گرفته است.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: هدف از استقرار روحانی در روستاها این است که مردم آن روستا با مسائل مذهبی خود بیشتر آشنا شوند و این روحانیون به تبلیغ و اشاعه فرهنگ اسلامی بپردازند.

سایری تاکید کرد: با حضور روحانیون مستقر در سطح روستا اعتقاد دینی مردم تقویت می‌شود همچنین روحانیون مستقر در روستاها به توسعه برنامه‌های فرهنگی آن روستا می‌پردازند.

 

نیاز است که ۳۰۰ روحانی مستقر در روستاهای استان گلستان داشته باشیم

وی گفت: روحانیون مستقر در روستاها با اقامه نماز جماعت، فعالیت‌های قرآنی و پاسخ به مسائل شرعی به مردم روستا در توسعه برنامه‎های مذهبی و فرهنگی کمک می‎کند.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان گلستان تاکید کرد: برای اینکه وضعیت روستا‌های ما از نظر مسائل مذهبی و جایگاه مطلوب برسد نیاز است که ۳۰۰ روحانی مستقر در روستاهای استان گلستان داشته باشیم.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار