رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس گفت که اعضای پارلمان شهری برای حمایت از تیم والیبال نشسته این شهرستان در مسابقات لیگ برتر کشور بودجه سه میلیارد ریالی تصویب کردند.

شورای شهر بودجه سه میلیارد ریالی برای تیم والیبال نشسته گنبد تصویب کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ پرویز ناصری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این بودجه شب گذشته در جلسه شورای اسلامی شهر گنبدکاووس تصویب شد و در صورت نیاز کمک‌های دیگری نیز به این تیم انجام می‌شود. 

رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان گنبدکاووس نیز در گفت و گو با ایرنا، بیان کرد: تیم والیبال نشسته مردان این شهرستان برای دومین سال متوالی با نام شهرداری گنبد در مسابقات لیگ برتر شرکت می‌کند.

فرشید عاشوری افزود: مرحله اول مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته با حضور ۶ تیم "مس شهربابک کرمان، صنعت نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، شهرداری ارومیه، مدافعان شمال گیلان و شهرداری گنبدکاووس" از چهار تا ششم آذر در کمپ فدراسیون جانبازان و معلولان در تهران برگزار می‌شود.

وی اظهارداشت: تیم والیبال نشسته گنبدکاووس سال گذشته با ترکیب بومی و حمایت سه میلیارد ریالی شهرداری با صرفه‌جویی فراوان برای کاهش هزینه‌های اضافی در مسابقات لیگ برتر شرکت کرد و جایگاه چهارمی را به دست آورد.

سرمربی تیم والیبال نشسته گنبدکاووس گفت: مبلغ پیشنهادی و مدنظر هیات جانبازان و معلولان شهرستان برای حمایت از تیم والیبال نشسته در لیگ برتر امسال پنج میلیارد ریال بود که با آن موافقت نشد و در نتیجه آرش خرمالی، جمال نظری و سلیم شعار بازیکنان شاخص و ملی پوش گنبد با مبلغ قرارداد هر کدام ۵۰۰ میلیون ریال به تیم‌های ذوب آهن اصفهان، مس شهر بابک کرمان و صنعت نفت آبادان پیوستند.

وی اظهارداشت: هم اینک اراز محمد قرنجیک، مسعود خوجه، آرش قره قولپاقی، وحید بایلری، محمد نعمتی، عبدالناصر قزلجه، امید نظر، حکیم مارامایی و قاسم اسلامی به عنوان بازیکن بومی در ترکیب تیم والیبال نشسته گنبد حضور دارند و پیگیری برای عقد قرارداد با بازیکنان غیر بومی برای تکمیل ترکیب ۱۷ نفره تیم در حال انجام است.

ورزشکاران جانباز و معلول گنبدکاووس در رشته والیبال نشسته تاکنون مدال‌های زیادی در رقابت‌های جهانی، پاراآسیایی و پارالمپیکی به نام خود ثبت کرده‌اند که فرشید عاشوری با ۲ مدال طلای پارالمپیک، جلیل ایمری با چهار مدال طلا و یک نقره در مسابقات پارالمپیک و چهار مدال طلا در مسابقات جهانی، آرش خرمالی با یک مدال طلای پارالمپیک به همراه زهرا دانایی توس با یک مدال نقره پاراآسیایی در رشته والیبال نشسته بانوان نمونه‌ای از این ورزشکاران هستند.

همچنین محمد نعمتی دیگر ورزشکار شایسته گنبدکاووس، شهریورماه امسال به همراه تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران مدال طلای مسابقات پارالمپیک توکیو را از آن خود کرد.

شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس که از آن در نزد علاقمندان به والیبال به پایتخت این رشته مشهور است، سال‌هاست که یک تیم در مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور نیز دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار