رئیس صمت شهرستان گنبدکاووس گفت: در سه ماهه تابستان امسال تعداد ۸۵۰ مورد بازرسی از فروشگاه‌ها و مغازه‌های سطح شهر انجام شد که در این خصوص تعداد ۱۰۶ پرونده به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع شد.

ارجاع ۱۰۶ پرونده تخلف به ارزش ۱۲ میلیارد به تعزیرات حکومتی گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، خلیل رجبلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص مشکلات روغن در ابتدای امسال اظهار کرد: با افزایش سطح تولید، جذب و عرضه انواع روغن خوراکی در بازار برای تنظیم بازار در تیرماه امسال شاهد رفع مشکل روغن و نگرانی مردم شد و با اقدامات نظارتی با همکاری همیاران‌بسیج تولید و توزیع روغن خوراکی و صنفی به شرایط عادی برگشت.

وی تصریح کرد: همچنین در سه ماهه گذشته بیش از ۳۵۸ تن شکر طرح تنظیم بازار با آخرین قیمت مصوب اعلامی به مبلغ ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان در شهرستان با معرفی عاملان برای جذب مقدار فوق در مراکز شهری و روستایی با نظارت همیاران بسیج توزیع شد.

رئیس صمت شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در تابستان شاهد افزایش قیمت تخم‌مرغ بودیم اما از مهرماه با مصوب شدن قیمت تخم‌مرغ و تعیین سهیمه برای توزیع تخم مرغ تنظیم بازار، این کالا با قیمت مصوب ۲۱ هزار تومان با نظارت بازرسان اداره صمت، بازرسان اصناف و همیاران بسیج در سطح شهرستان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: در سه ماهه گذشته یک‌هزار و ۲۲۸ تن مرغ گرم تنظیم بازار با نظارت همیاران بسیج در مراکز شهری و روستایی توزیع شده است.

رجبلی گفت: در سه ماهه تابستان در راستای تنظیم بازار و نظارت بر قیمت کالاهای اساسی در بازار تعداد ۸۵۰ مورد بازرسی انجام شد که در این بازرسی‌ها تعداد ۱۰۶ فقره پرونده تخلف به ارزش ۱۲ میلیارد و ۳۸۳ میلیون و ۲۷۳ هزارو ۴۰۰ ریال تشکیل و به تعزیزات حکومتی ارسال شد.

وی بیان کرد: بیشترین تخلفات کشف شده شامل گرانی فروشی، عدم درج قیمت و عدم صورتحساب است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار