عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

ماجرای سردرگمی خریداران نفت در گرگان چه بود؟

باشگاه خبرنگاران نوشت: عدم پاسخگویی شفاف و احترام نگذاشتن به زمان و وقت ارباب رجوع در یکی از مراکز پخش فرآورده های نفتی در گرگان موجب سردرگمی تعداد زیادی از شهروندان شد.

 

آغاز آموزش حضوری ۱۷۰ هزار دانش آموز گلستانی از اول آذر

ایسنا نوشت: مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان از حضوری شدن آموزش‌ها در مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان از دوشنبه اول آذرماه همزمان با سراسر کشور خبرداد.

 

صف رزومه‌های کاغذی برای پست‌های مدیریتی گلستان/ سرمایه‌سوزی عادت بد گلستانی‌ها

فارس نوشت: دفتر مشاور عالی استاندار گلستان این روزها لبریز از رزومه‌هایی است که برای تصاحب پست‌های مجموعه وزارت کشور له‌له می‌زنند، سابقه‌هایی که اکثرا نسبتی چندانی با پست‌های وزارت کشور ندارد.

 

۵۲ قطعه ماهی خاویاری از تور صیادان گلستانی نجات یافتند

ایرنا نوشت: معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات گلستان گفت که از ابتدای فصل صید در این استان تاکنون ۵۲ قطعه ماهی خاویاری نابالغ از تور صیادان نجات یافته و در دریا رها شدند.

 

اجرای برنامه‌های پیشگیری از گرد و غبار در ۲۰۰ هزار هکتار از اراضی گلستان

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان از اجرای برنامه‌های پیشگیری از گرد و غبار در ۲۰۰ هزار هکتار از اراضی استان خبر داد.

 

یازده روستای گلستان به شبکه ملی اطلاعات پیوست

ایرنا نوشت: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان گفت: دسترسی پنج هزار و ۳۰۰ نفر از اهالی یازده روستای این استان به شبکه ملی اطلاعات با تکنولوژی نسل چهارم فراهم شد.

 

قتل در شهرستان بندرترکمن/ دستگیری قاتل کمتر از دو ساعت

مهر نوشت: فرمانده انتظامی بندرترکمن از قتل جوان ۲۷ ساله در این شهرستان خبرداد و گفت: ساعت ۵:۱۵ دقیقه روز گذشته از طریق ۱۱۰ قتل یک جوان در زمین های اطراف مسیر روستای سیجوال به بندرترکمن گزارش شد.

 

شاید وارد پیک ششم کرونا نشویم

ایسنا نوشت: رئیس انجمن ویروس‌شناسی ایران با اشاره به استقبال خوب مردم ما نسبت به واکسیناسیون کرونا، گفت: با توجه به گسترش پوشش واکسیناسیون، شاید وارد پیک ششم بیماری کرونا در کشور نشویم.

 

نمونه‌برداری از ۱۰ هزار قطعه مرغ برای پیشگیری از بیماری آنفلوآنزای حاد پرندگان در گنبدکاووس

فارس نوشت: رئیس اداره دامپزشکی شهرستان گنبدکاووس گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوآنزای حاد پرندگان امسال ۱۰ هزار و ۹۲۰ قطعه مرغ در گنبدکاووس نمونه‌برداری شد که هیچ‌گونه گزارشی از بیماری مشاهده نشده است.

 

گلستان ظرفیت نگهداری از معتادان متجاهر را ندارد

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ظرفیت تنها مرکز نگهداری از معتادان متجاهر در استان کافی نیست.

 

رفع ۶۸ بریدگی غیرایمن جاده ای در گلستان ضروری است

ایرنا نوشت: فرمانده پلیس راه گلستان گفت: در زمان حاضر ۶۸ بریدگی غیرایمن در جاده های این استان وجود دارد که باید نسبت به رفع آن ها اقدام موثری صورت گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار