سردار ملک شاهکوهی گفت: نوزدهمین مرحله رزمایش استانی کمک مومنانه و توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی و کلنگ زنی ۵۰ پروژه آبرسانی، عمرانی و محرومیت زدایی از برنامه های هفته بسیج در استان گلستان به شمار می رود.

تشریح برنامه های هفته بسیج در گلستان/ توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ سردار علی ملک شاهکوای ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: برنامه های هفته بسیج با شعار "بسیج پاره تن مردم" در استان گلستان دنبال می شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: به مناسبت هفته بسیج در استان گلستان برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده و در نخستین روز از هفته بسیج زنگ بسیج در مدارس منتخب و شبکه شاد به صورت نمادین نواخته می شود.

ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: همچنین رزمایش گروه های جهادی در این روز آغاز خواهد شد و آغاز پویش نذر خون بسیجیان، جشنواره استانی فرهنگی‌و هنری بسیج از دیگر برنامه های است که در ۲۹ آبان در نظر گرفته شده است.

وی ابراز داشت: سرکشی از خانواده معظم شهدا و جانبازان، برگزاری یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و تجلیل از بسیجیان نمونه از دیگر برنامه های عمومی است که در این هفته در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: رزمایش طرح شهید سلیمانی با تمرکز بر مسئله واکسیناسیون، نوزدهمین مرحله رزمایش استانی کمک مومنانه و توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی و کلنگ زنی ۵۰ پروژه آبرسانی، عمرانی و محرومیت زدایی از دیگر برنامه های ما در طول هفته بسیج به شمار می رود.

ملک شاهکوهی تاکید کرد: رزمایش اقتدار بسیجیان و تجدید بیعت با ولایت، همایش نغمه سرایان اهل سنت کشور، مجموعه جشن های روز ملی گرگان، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی بسیجیان از دیگر برنامه های مهم ما در طول هفته بسیج است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار