آلوستانی گفت: سازمان نظام مهندسی استان گلستان بیش از ۱۰ هزار عضو دارد.

بیش از ۱۰ هزار نفر عضو سازمان نظام مهندسی گلستان هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محمدرضا آلوستانی» در دیدار اعضای جدید هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: سازمان نظام مهندسی استان گلستان بیش از 10 هزار عضو دارد.

 

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل دوره نهم نظام مهندسی ساختمان گلستان افزود: در انتخابات دوره نهم نظام مهندسی ساختمان گلستان که 7 مهر برگزار شد، 48 درصد مشارکت داشتند یکی از مشارکت های بالا در سطح کشور بود و این نشان می دهد که مهندسین ما نسبت به شرح وظیفه خودشان واقف هستند.

 

وی ادامه داد: همکاران ما در تلاش هستند تا به شکل خوبی اسم نظام مهندسی را نشان دهند و موانع موجود را رفع کنند و این مهم به حمایت شما (نماینده ولی فقیه در گلستان) نیاز است.

 

آلوستانی با بیان اینکه همه از هیئت مدیره انتظار کمک دارند و کسانی که در صنعت ساخت و ساز هستند نیازمند کمک و مساعدت هستند، گفت: ما هم در این راستا حرکت خواهیم کرد به شرطی که ما هم مورد حمایت قرار گیریم.

 

وی اظهارداشت: در این زمینه انتظار داریم در ارتباط با سایر ارگان ها، استانداری و جاهایی که انتظار دارند کمک رسان خوبی باشیم انتظار سازمان به خصوص تعرفه نظام مهندسی و شرح وظایف مان را برآورده کنند.

 

مدیرعامل نظام مهندسی ساختمان گلستان گفت: صرفه جویی انرژی و مدیریت آب و سیما و منظر شهری از مواردی است که همه انتظار دارند سازمان منهدسی اقدامی انجام دهد.

 

وی افزود: سازمان نظام مهندسی نیز نیازمند حمایت است تا از قدرت خوبی برخوردار شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار