مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان بر لزوم اهمیت نماز تاکید کرد و گفت: نماز، نماد قدرت و اقتدار معنوی سپاه است.

نماز، قدرت و اقتدار معنوی سپاه است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان‌، حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی صبح امروز در نخستین همایش نماز در سپاه نینوا استان گلستان که با محوریت  «نماز، نماد قدرت و اقتدار معنوی سپاه» در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: نماز امر بسیار مهمی در مکتب انسان ساز اسلام است و درحقیقت نماز معلم اخلاق انسان است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان ابراز کرد: نماز یکی از مباحث بسیار مهمی است که انبیای الهی به آن عنایت داشته و دارند.


وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های نماز فروتنی است، تصریح کرد: نماز، ماند نهر روان و چشمه زلالی است هر انسان مومنی هر روز روح و روان خود را در آن می شوید.

ایمانی با بیان گزارشی از وضعیت نماز در رده‌های مختلف سپاه نینوا استان گلستان افزود: ۵ هزار متر مکان واگذار حسینیه نینوا گلستان و ۲۰ حسینیه فضای سازمانی در راستای اقامه نماز برپا شد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه ۳۵ ائمه جمعه در رده‌های مختلف سپاه گلستان فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: نماز از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید به آن اهتمام لازم داشت.


وی افزود: از دیگر عملکرد در زمینه نماز می‌توان به تهیه قرآن، کتب ادعیه، سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی، اتاق صوت و غیره در نمازخانه‌ها که متعلقات نماز است، اشاره کرد.

ایمانی یادآور شد: آثار تولیدی فرهنگیان سپاه با محوریت «نماز»، تهیه ۱۰ کلیپ و همچنین تهیه ۲۰ پوستر و لمینت از دیگر فعالیت‌های سپاه با محوریت نماز است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار