تیم والیبال نشسته باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس در مسابقات لیگ کشوری در مصاف با شهرداری ارومیه پیروز شد

برتری والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس برابر شهرداری ارومیه

به گزارش گلستان ۲۴؛ رئیس هیئت جانبازان و معلولان شهرستان گنبدکاووس گفت: مسابقات متمرکز لیگ کشوری از چهارم آذرماه در تهران آغاز شده و تیم والیبال نشسته باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس در مصاف با «شهرداری ارومیه» سه بر صفر پیروز شد.

فرشید عاشوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: مسابقات متمرکز لیگ کشوری با حضور ۶ تیم در پنج مرحله از چهارم آذرماه در سالن کمپ فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: در روز چهارم آذرماه از مرحله اول تیم والیبال نشسته باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس در مقابل تیم «مس شهر بابک کرمان» قرار گرفته و با توجه به اینکه تمام اعضای این تیم در تیم ملی فعالیت دارند و با تلاش همه بازیکنان این بازی را سه بر یک به تیم مقابل واگذار کردیم.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در روز جمعه نیز تیم والیبال نشسته باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس در مقابل تیم والیبال نشسته «شهرداری ارومیه» قرار گرفت و خوشبختانه توانستیم سه بر صفر در این بازی پیروز شویم.

وی ادامه داد: در روز شنبه نیز تیم والیبال نشسته باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس آخرین بازی خود در مرحله اول را با تیم والیبال نشسته «پالایش نفت آبادان» در ساعت سه بعدازظهر در سالن کمپ فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان انجام خواهد داد و تمامی اعضای این تیم که بومی هستند تلاش دارند تا  در این بازی نیز پیروز شوند.

عاشوری گفت: از حمایت و همراهی شورای اسلامی شهر و شهرداری گنبدکاووس در این مسابقات تشکر و قدردانی می‌کنم و امید دارم این حمایت‌ها تا پایان مسابقات لیگ کشوری ادامه یابد تا اعضای تیم والیبال نشسته با انگیزه بیشتری بتوانند در این مسابقات تلاش کرده و پیروز شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار