رئیس هیئت بسکتبال گلستان گفت: حضور تیم بسکتبال شهرداری گرگان در بازی ‎های آسیایی قطعی است.

حضور تیم بسکتبال شهرداری گرگان در بازی ‎های آسیایی قطعی است

به گزارش گلستان 24 ؛ اسدالله کبیر شامگاه شنبه در صد و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: یکی از دلایل موفقیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان همدلی اعضای شورا، شهرداری و سازمان فرهنگی و ورزشی بود.

وی با بیان اینکه با همت بازیکنان و کادر فنی نتیجه ای که خواستیم رقم خورد، افزود: طبق قانون کنفدراسیون آسیا تیم هایی که در مسابقات غرب آسیا شرکت می کنند و جزو سه تیم قرار می گیرند سهمیه کشور خود در مسابقات باشگاه های آسیا هستند.

کبیر ادامه داد: تیم بسکتبال شیمیدر در مسابقات غرب آسیا شرکت کرده و با کسب عنوان قهرمانی توانست سهمیه حضور در بازی‌های آسیایی را کسب کرده است.

وی گفت: طبق قانون امسال تیمی که قهرمان باشگاه های کشور شده چون سهمیه گرفته شده می تواند به عنوان نماینده در بازی‌های آسیایی داشته باشد.

کبیر تصریح کرد: شنیده می شود که تیم صنعت نفت به دلیل مشکلات مالی نتواند در مسابقات شرکت کند و بنابراین با دبیر فدراسیون صحبت شده که اگر این موضوع قطعی باشد از هم اکنون تدارک حضور تیم برای بازی‎های آسیایی دیده شود.

کبیر تأکید کرد: شهرداری گرگان در مسابقات غرب آسیا حتماً شرکت خواهد کرد و این مسابقات در بهمن‎ماه برگزار می‎شود.

وی تصریح کرد: چندین بار نائب قهرمان شدیم و برای نخستین بار است که به اسم شهرداری گرگان توانستیم نائب قهرمانی را کسب کنیم.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار