استاد مدرسه علمیه الزهراء(س) گرگان گفت: یک بسیجی کار را با رویکردی جهادی انجام می دهد، لذا برای رسیدن به این هدف مهم باید لوازم کار و فعالیت جهادی را در وجود خود تقویت کند.

فعالیت جهادی ماهیت بسیج است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از حوزه از گرگان، خانم لادن یونسی در نشست بصیرتی با موضوع «بسیج و سبک زندگی اسلامی» در مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) گرگان، بیان کرد: مجموعه عادات و رفتارهای روزمره‌ که در زندگی انجام می‌دهیم، تعریف سازمان بهداشت جهانی از سبک زندگی است.

وی افزود: سبک زندگی اسلامی اصول و قواعد خاص خود را دارد، لذا بر اساس آن، معیار و رفتار ما مبتنی بر اسلام و آموزه‌های اسلامی است.

استاد مدرسه علمیه الزهراء(س) گرگان، اصلاح خود پیش از اصلاح دیگران، تقویت روحیه جهادی و مبارزه‌گری، تقویت نشاط آفرینی و فعالیت‌زایی، دشمن‌شناسی و بصیرت و تدین و اهل جذب نه اهل تحجر و تسامح را از ویژگی‌های سبک زندگی اسلامی یک بسیجی دانست.

یونسی تصریح کرد: یک بسیجی کار را با رویکردی جهادی انجام می دهد، لذا برای رسیدن به این هدف مهم باید لوازم کار و فعالیت جهادی را در وجود خود تقویت کند.

وی ادامه داد: اگر ایمان، امید راسخ به نصرت الهی، ولایت مداری، تلاش علمی و نرمش و مدارا در روند فعالیت هر انسانی قرار بگیرد او را در رسیدن به رضایت الهی موفق و پیروز می‌نماید.

یونسی در ادامه به ویژگی دشمن‌شناسی و بصیرت یک بسیجی اشاره کرد و گفت: اگر بسیجی از بصیرت کافی برخوردار نباشد، در زندگی مسیرهای غلط را انتخاب می کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار