مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان با اشاره به آغاز هفتمین مرحله رزمایش احسان و همدلی در استان گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان گلستان تاکنون 48 میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده است.

رزمایش احسان و همدلی گلستان در ایستگاه هفتم/ توزیع 48 میلیارد تومان بسته معیشتی در دوران کرونایی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، محمدمهدی سلمان زاده در خصوص جزئیات هفتمین مرحله رزمایش احسان و همدلی در استان گلستان اظهار کرد: در این مرحله ۱۲ هزار بسته گوشت بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا در استان توزیع می‌شود.

وی افزود: با توجه به این که در رزمایش احسان و همدلی مخاطبان ما گروه‌های آسیب دیده از کرونا و به خصوص کودکان و زنان باردار هستند، در این مرحله برای رفع نیاز پروتئینی این عزیزان تلاش خواهیم کرد.

سلمان زاده بیان کرد: در خصوص نحوه‌ توزیع این بسته‌ها نیز گفت:در این مرحله همچون مراحل قبلی این رزمایش گروه‌های جهادی که ظرفیت همکاری در این خصوص را دارند،شناسایی و بسته‌ها پروتئینی برای توزیع در بین جامعه هدف در اختیار گروه های جهادی قرار داده شده است.

لازم به ذکر است تاکنون در استان قریب به ۲۰۰هزار بسته معیشتی تحت عنوان ۶مرحله‌ رزمایش احسان و همدلی به ارزش ۴۸میلیارد در استان از زمان شیوع کرونا توزیع شده است ومرحله‌ هفتم در قالب بسته های پروتئینی شامل گوشت گوسفندی خواهدبود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار