نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌های ارائه شده توسط "یوسف نوری" وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش قانع کننده است و به احتمال زیاد از مجلس رای اعتماد می گیرد.

نماینده مجلس: برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش قانع کننده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ امانقلیچ شادمهر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش روز شنبه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حاضر شد و اعضای این کمیسیون با استماع سخنان و خواندن برنامه‌های جناب نوری، به اتفاق آرا از ۱۴ عضو ۱۲ نفر به برنامه‌های وی رای مثبت داده و ۲ نفر مخالف بودند.

وی افزود: به نظر من وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با برنامه‌هایی که ارائه و با پاسخ‌های قانع کننده‌ای که به سوالات و ابهامات اعضای کمیسیون داد، می‌تواند از مجلس رای اعتماد لازم را بگیرد.

شادمهر اضافه کرد: ممکن است رای وزیر آموزش و پرورش در جلسه رای اعتماد رای اکثریت و غالب نباشد اما رای لازم را برای وزارت خواهد گرفت و پس از آن همه دلسوزان به نظام تعلیم و تربیت و دولت و مجلس باید به وی کمک کنند تا ضمن تحقق اهداف متعالی این وزارت‌خانه مهم، مسائل و مشکلات مبتلابه آن را رفع نماید.

به گزارش ایرنا، «یوسف نوری» هفته گذشته از سوی آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهوری به‌عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

 نوری متولد سال ۱۳۴۰ در ایلام و دارای دکترای تخصصی مدیریت از دانشگاه علامه طباطبائی است. مدیرکل برنامه و بودجه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش وپرورش، عضوهیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان کشور، تدریس در مدارس و دانشسرای تربیت معلم استان ایلام و مدارس ایران در قطر و بحرین از جمله سوابق اجرایی و فرهنگی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است.

وی همچنین مؤلف چند جلد کتاب تخصصی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار