مدیرکل تامین اجتماعی گلستان با تشریح دستاوردهای سفر سرپرست سازمان تامین اجتماعی به این استان گفت که اختصاص یک دستگاه ام‌آرآی و ۵۰ تخت بستری و همچنین ۶ تخت دیالیز برای بیمارستان تامین اجتماعی گرگان بخشی از این مصوبات است.

بیمارستان تامین اجتماعی گرگان به ام‌آرآی و ۵۰ تخت بستری مجهز می‌شود

هادی نودهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سفر ۱۶ دستاورد برای حوزه درمان، بیمه و سرمایه‌گذاری گلستان داشت.

وی بیان داشت: اختصاص چهار تخت آی.سی.یو به بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس و احداث درمانگاه در محوطه این بیمارستان و نیز نوسازی درمانگاه و تفکیک شعبه از درمان در علی‌آبادکتول از دیگر مصوبات این سفر بود.

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان گفت: درمانگاه مصوب شده برای بیمارستان خاتم‌ الانبیاء گنبدکاووس به عنوان بزرگترین درمانگاه تامین اجتماعی کشور در زمینی به مساحت هشت هزار و ۳۰۰ مترمربع ساخته خواهد شد.

نودهی افزود: راه اندازی درمانگاه در مینودشت و آق‌قلا نیز از دیگر مصوبات این سفر بود که اگر زمین و پروانه ساخت رایگان در اختیار تامین اجتماعی قرار بگیرد، عملیات ساخت آن آغاز خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان گفت: احداث شعبه و درمانگاه جایگزین در شهرستان رامیان در صورت تامین زمین و پروانه رایگان یا با حداقل قیمت کارشناسی نیز در این سفر تصویب شد که متولی اجرای همه این طرح های درمانگاهی معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها با همکاری مشاور عالی مدیرعامل و معاون درمان سازمان تامین اجتماعی است.

نودهی افزود: پیگیری مراحل پیشرفت درمانگاه بندرگز، استفاده از ظرفیت پیمانکاران استان برای پروژه‌های ساختمانی تامین اجتماعی، اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به مستمری‌بگیران تامین اجتماعی استان، حل مشکل معارض زمین بیمارستان خاتم الانبیاء گنبدکاووس به متراژ چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع، پیگیری پیشرفت شعبه ایجادی شماره ۲ گرگان برای تحویل ساختمان در ۱۸ ماه، نوسازی کامل پلی‌کلینیک امام خمینی (ره) گرگان، تجهیز درمانگاه شهرستان کلاله و بررسی ظرفیت‌های سرمایه‌گذار استان از سوی شستا از دیگر مصوبات سفر سرپرست سازمان تامین اجتماعی به گلستان بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا میرهاشم موسوی سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۶ و ۲۷ آبان ماه) به گلستان سفر کرده بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار