رئیس فراکسیون گردشگری مجلس عراق گفت: گلستان نیازمند بازاریابی بسیار قوی در حوزه گردشگری بین المللی است.

گردشگری گلستان نیازمند بازاریابی قوی در سطح بین المللی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حنان نوری حنون رئیس فراکسیون گردشگری مجلس عراق در دیدار با مسئولان گلستانی گفت: هدف سازمان گردشگری پایدار عراق ایجاد گردشگری مستمر با مناطق هدف در راستای توسعه پایدار است.

او افزود: استان گلستان نیازمند بازاریابی بسیار قوی در حوزه گردشگری در سطح بین المللی است و ما خرسندیم که زمینه معرفی استان را در کشور عراق فراهم سازیم.

نوری حنون گفت: امیدواریم حضور ما در استان گلستان در تعریف تور‌های ورودی گردشگری به این استان تاثیر گذار باشد.

صائب راضی جلیل ابوغنیم رئیس انجمن هتلداران نجف اشرف بیان کرد: نیازمند گسترش ارتباطات در حوزه گردشگری بین کشور عراق و ایران هستیم.

او افزود: در مدت حضور در گلستان جاذبه‌های منحصر به فردی را دیدم، اما باید بازاریابی و معرفی این ظرفیت‌ها گسترش یابد و تمایل دارم تا جاذبه‌های این استان را در کشور عراق معرفی کنم.

جلیل ابوغنیم ادامع داد: توسعه گردشگری بین کشور عراق و استان گلستان جز با ارتباط مستمر دفاتر گردشگری و همچنین تاسیسات گردشگری دو کشور محقق نخواهد شد.

او افزود: پرواز مستقیم از نجف به گرگان می‌تواند تسهیل کننده تبادل گردشگر و مسافر بین دو کشور باشد.

علی محمد زنگانه استاندار گلستان هم در این دیدار گفت: فرصت همکاری‌ها بین کشور‌های اسلامی را باید غنیمت شمرد و یکی از این همکاری‌ها توسعه صنعت گردشگری است.

او افزود: گلستان در مسیر اصلی بارگاه ملکوتی امام هشتم امام رضا علیه السلام قرار گرفته که فرصتی برای جذب گردشگر خواهد بود.

ارسال نظر

آخرین اخبار