مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به تشکیل کارگروه‌های مختلف ذیل ستاد بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: ویژگی‌های "مکتب حاج قاسم" تبدیل به گفتمان شود.

ویژگی‌های "مکتب حاج قاسم" تبدیل به گفتمان شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: به مناسب گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ذیل این ستاد کارگروه‌های مختلفی تشکیل شده که هر کدام برنامه‌های مختلفی را برای معرفی مکتب سردار دل‌ها تدارک دیده‌اند.

وی گفت: برهمین اساس کارگروه‌های رسانه، پشتیبانی، فضاسازی، قرآنی، بانوان، تشکل‌ها، کودک و نوجوان و بسیج و غیره در استان تشکیل شده است تا بتوانیم عملیات کامل و جامعی را با هم‌افزایی و هم‌فکری پیش ببریم و جریان گفتمانی جدیدی را با مکتب حاج قاسم زنده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: ایام شهادت سردار سلیمانی با ایام فاطمیه گره خورده است و در برنامه‌هایی که به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تدارک دیده می‌شود به ایام فاطمیه نیز توجه ویژه‌ای خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه‌های بزرگداشت شهادت سردار دل‌ها، در قالب یک عملیات فرهنگی اجتماعی برنامه‌ریزی شده و همه اقشار مردم در آن به صورت خودجوش مشارکت دارند.

گرزین گفت: مراسم متمرکز سالگرد شهادت سردار سلیمانی روز 13 دی‌ماه در مرکز استان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد. ضمن اینکه در روزهای قبل و بعد از این مراسم متمرکز، برنامه‌های متنوع دیگری برای معرفی و تبیین ویژگی‌های مکتب حاج قاسم در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: برای این مناسبت که برای همه مردم دارای اهمیت خاصی است سعی کرده‌ایم از نظرات نخبگان، صاحب نظران، کارشناسان، گروه‌های مردمی و غیره استفاده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: تدوین و اجرای برنامه‌های شاخص، اثرگذار و جریان ساز در راستای نهادینه کردم گفتمان مکتب سردار سلیمانی انتظاری است که از کارگروه‌های مختلف داریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار