ییلاقی گفت: کاروان سلامت و خدمات بشردوستانه هلال احمر گلستان به روستای مرزی مردم دره منطقه مراوه تپه اعزام و در مدت یک روز خدمات مختلفی را به مردم روستا ارائه کرد.

بهره مندی ۲۰۰ نفر از خدمات درمانی هلال احمر گلستان در روستای مرزی مردم دره مراوه تپه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، «محمدحسین ییلاقی» گفت: به مناسبت فرارسیدن روز جهانی داوطلب و با هدف خدمت رسانی به مردم مناطق کم برخوردار،  کاروان سلامت و خدمات بشردوستانه هلال احمر گلستان به همراه ۳۰ نفر تیم پشتیبانی به روستای مرزی مردم دره در شهرستان مراوه تپه اعزام شد.

 

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر گلستان افزود: این کاروان داوطلبی شامل ۶ پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی، اطفال، دندانپرشک و جراح عمومی به همراه سه پرستار و یک ماما، ۳ کارشناس بهداشت و ۴ تکنسین دارویی در مدت یک روز ۲۰۰ نفر از مردم روستا را ویزیت کرده و داروی رایگان به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال تحویل دادند.

 

وی خاطر نشان کرد: در قالب طرح پنجره امید از دو بیمار نیازمند عیادت و دلجویی شد و به عنوان خدمات حمایتی ۴۶ بسته با ارزش ۲۳۰ میلیون ریال و کفش لباس به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال اهدایی خیرین میان خانوارهای کم برخوردار توزیع شد.

 

ییلاقی بیان داشت: ۳۸ دانش آموز در قالب تیم سحرِ اعضای جوان با بازی های کودکانه، بازی درمانی، اجرای مسابقه، شعرخوانی و تئاتر ساعاتی شاد و سرگرم کننده را گذراندند و ۳۸ بسته لوازم التحریر و لوازم بهداشتی به ارزش ۱۱۴ میلیون ریال اهدایی خیرین میان آنها توزیع شد.

 

معاون‌امور داوطلبان استان در پایان اظهار کرد: مؤسسه خیریه مهرآوران سبز امید گلستان، بنیاد علوی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، سپاه پاسداران، سپاه پاسداران، مرزبانی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نهادهای نهادهای همکار با هلال احمر در این کاروان داوطلبی بودند. اجرای جشنواره غذا، برنامه های فرهنگی، بازی با کودکان، سرود و تواشیح، رنگ آمیزی و تعمیرات و بهسازی مدرسه روستا و واکسیناسیون علیه کرونا از خدمات آنها در کاروان داوطلبی اعزامی به روستای مردم دره در مراوه تپه بود.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار