فرمانده سپاه نینوا گفت: دشمنان تمام تمرکز خود را در عرصه جنگ نرم به خصوص در بستر فضای مجازی قرار داده اند و باید نسبت به آن هوشیار باشیم.

تمرکز دشمنان روی تهدیدات نرم در بستر فضای مجازی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در همایش متمرکز خانوادگی پاسداران سپاه نینوا با موضوع آشنایی با رسانه و فضای مجازی گفت: دشمنان ما از همان روز‌های نخستین شکل گیری انقلاب با سه مدل تهدید سخت، نیمه سخت و نرم به مبارزه با انقلاب اسلامی پرداختند.

او گفت: در عرصه تهدیدات سخت در دهه ۶۰ با حماسه‌های دوران دفاع مقدس از طریق شهدا و رزمندگان مخلص تهدید دشمن به جایی نرسید.

سردار ملک شاهکوهی گفت: در عرصه تهدیدات نیمه سخت دشمن به دنبال ایجاد فتنه و اغتشاش در وقایعی همچون سال ۷۸، ۸۸ و آبان ۹۸ بود که با بصیرت فوق العاده مردم باز هم کار به جایی نبردند.

او گفت: هرچند دشمن هنوز هم تهدیدات نیمه سخت را رها نکرده است، اما تمام تمرکز خود را در عرصه جنگ نرم بخصوص در بستر فضای مجازی قرار داده که باید نسبت به آن هوشیار بود.

سردار ملک شاهکوهی گفت: برادران و خواهران بدانید آینده متلعق به اسلام است و گفتمان انقلاب اسلامی در حال گسترش در تمام دنیا است.

او افزود: پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های بر اساس قانون اساسی برعهده سپاه است و من به عنوان خادم شما از همسران و فرزندان پاسداران سپاه نینوا برای صبوری و مجاهدتی که در زندگی دارند صمیمانه تشکر می کنم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار