مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان گفت: خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران یک توفیق الهی است و خداوند به کارکنان و باز نشستگان بنیاد این نعمت الهی را داده است که عمر خود را در مسیر خدمت رسانی به این عزیزان صرف کنند.

خدمت به بهترین بندگان خداوند توفیق الهی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اسرافیل وزیری به اتفاق رئیس و اعضای کانون بازنشستگان بنیاد استان با حضور در منزل آقای عظیم مازندرانی خادم بازنشسته بنیاد ضمن دلجویی از این کارمند صدیق از خانواده  این عزیز قدردانی کردند.
وی در ادامه افزود: پیشکسوتان بهترین کمک کننده  بنیاد هستید و کانون بازنشستگان هر چقدر فعالتر و پویاتر باشد بهتر می‌تواند ما را در خدمت رسانی در مأموریت‌های محوله یاری کند.
وزیری همچنین بهترین پشتبان کارکنان و بازنشستگان بنیاد را شهدا و دعای  خیرخانواده شهدا دانست وگفت: کارکنان بنیاد با خلوص نیت و ایثار سعی در ارائه بهترین خدمت و حفظ کرامت این بزرگواران را دارند.
وی در خاتمه  اظهار کرد:رسیدگی به وضعیت کارکنان و بازنشستگان بنیاد یکی از وظایف اصلی ما در قدر دانی از این عزیزان می باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان گفت: خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران یک توفیق الهی است  و خداوند به کارکنان و باز نشستگان بنیاد این نعمت الهی را داده است که عمر خود را در مسیر خدمت رسانی به این عزیزان صرف کنند.
لازم به توضیح می باشد عظیم مازندرانی یکی از ایثارگران و رزمندگان ۸سال دفاع مقدس بودند که در دوران خدمت خود ضمن حضور در اکثر شهرهای استان مدتی نیز به عنوان معاون اداری مالی بنیاد استان خدمت کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار