مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی کشور با اشاره به ضرورت راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات، گفت: گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راه ما به شمار می‌رود و باید آن را به عنوان نقشه راه در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

چرا راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات اهمیت دارد؟

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از  گرگان، سید علیرضا آل‌داوود ظهر امروز در گردهمایی فعالان فضای مجازی حوزه سواد رسانه در استان گلستان اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دو بخش به فضای مجازی تاکید کردند.

مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راه ما به شمار می‌رود و باید آن را به عنوان نقشه راه در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی متذکر شد: وقتی از نقشه راه ما در فضای مجازی بی‌خبر باشیم کنشگری به جایی نمی‌رسد و نقشه راه ما در فضای مجازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی کشور اظهار کرد: رهبر انقلاب می فرماید اگر رهبر کشور نبودم شغلی در کشور انتخاب می کردم در فضای مجازی بود و در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دو بخش به فضای مجازی تاکید کرده است.

آل داود بابیان اینکه 22 سال راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات روی زمین مانده است، اظهار داشت: زیرساخت حیاتی کشور در جنگلی به نام اینترنت قرار دارد که حتی با قانون جنگل هم مدیریت نمی‌شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری نخستین گام ناامیدسازی را در جامعه را در گام دوم خبرهای جعلی عنوان کردند و اخبار جعلی می‌تواند حکمرانی را از مدیران یک کشور بگیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار