رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از شکستگی لوله آب در پی گودبرداری خبر داد.

شکستگی لوله آب در پی گودبرداری در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، موسی الرضا صفری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: حوالی ساعت ۱۷ عصر امروز گزارشی مبنی بر ترکیدگی لوله اصلی آب در سه راه تابلو به سازمان آتش نشانی گرگان اعلام شد.

او افزود: با هماهنگی ستاد فرماندهی یک تیم عملیاتی از ایستگاه شماره سه به محل حادثه اعزام شدند.

صفری گفت: با حضور تیم عملیاتی مشاهده شد که در حین گودبرداری در پروژه سه راه تابلو خط لوله اصلی آب دچار ترکیدگی شده و باعث ریزش مقداری از دیواره جنب گودبرداری شده بود.

او ادامه داد: با توجه به حجم بسیار زیاد آب خارج شده از لوله مذکور، با همکاری آتش نشانی و با استفاده از پمپ‌های لجن کش و کف کش، نسبت به تخلیه آب اقدام شد.

کبیر ناظر اجرای این طرح هم در این باره گفت: بعد از تماس نگهبان این طرح مطلع شدیم در پی شکستگی لوله حجم زیادی از آب وارد منطقه گودبرداری شده است.

او افزود: شرکت آب و فاضلاب با تاخیری ۴۵ دقیقه‌ای در صحنه حاضر شدند، اما نتوانستند شاه لوله را ببندند و ما با کمک بیل محل شکستگی را حفر کردیم تا شکستگی لوله تعمیر شود.

کبیر ادامه داد: میزان آبی که درون این منطقه گودبرداری جمع شده است ۲ متر ارتفاع دارد و سه کف کش در حال کشیدن آب از این منطقه هستند.

او افزود: متاسفانه آب جمع شده درون منطقه گودبرداری پایه‌های طرح را اشباع کرده است و تحمل نیروی آن را کاهش داده است.

کبیر ادامه داد: سازه نگهبان ما کاملا سالم بوده است، اما آبی که از لوله شکسته شده جاری شده بود دیواره این سازه‌ها را شل کرده است و برای اینکه این دیواره دوباره به استحکام برسد کار شبانه روزی می‌طلبد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار