استاندار گلستان گفت: تمامی مدیران استانی و شهرستانی موظف هستند علاوه رسیدگی به امورات مردم در روزهای عادی هفته، سه‌شنبه‌ها در وقت اداری به صورت خاص ملاقات‌های مردمی داشته باشند و مداخلات خاص و ویژه برای رفع مشکلات انجام دهند.

مدیران گلستان موظف به برگزاری ملاقات‌های مردمی در سه‌شنبه‌ها شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، علی‌محمد زنگانه در بازدید از مرکز مدیریت راه‌ها مستقر در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با بیان اینکه هم‌افزایی دستگاه‌ها منجر به کنترل بهتر راه‌ها و جاده می‌شود، اظهار کرد: هم‌افزایی دستگاه‌ها منجر به کنترل بهتر راه‌ها و جاده می‌شود و زمینه مدیریت و رسیدگی دقیق‌تر را فراهم می‌آورد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات این مرکز قابل قبول و ارزشمند است و ارتباطات این مرکز با دیگر دستگاه‌ها نظیر پلیس راه، هلال احمر، اورژانس و ... در کنترل مخاطرات جاده‌ای نقش تاثیرگذاری دارد.

استاندار گلستان گفت: وجود سامانه‌های تخصصی در این مرکز همچون سامانه «کنترل سرعت» و سامانه «اضافه تناژ» نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌ها، نظارت‌ها و پایش‌ها دارد.

زنگانه خاطرنشان کرد: تمامی مدیران استانی و شهرستانی موظف هستند علاوه رسیدگی به امورات مردم در روزهای عادی هفته، سه‌شنبه‌ها در وقت اداری به صورت خاص ملاقات‌های مردمی داشته باشند و مداخلات خاص و ویژه برای رفع مشکلات انجام دهند.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های ویژه توجه داشته باشند که نظارت لازم بر اجرای سه‌شنبه‌های مردمی صورت می‌گیرد و توجه به دغدغه‌های مردم و رفع مشکلات آنها نقش مهمی در ارزیابی‌های آنان دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار