عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

اخلال ۱۶۵۰ میلیاردی در نظام بانکی/ ۳۰ نفر دستگیر شدند

مهر نوشت: رئیس کل دادگستری گلستان از ارجاع و رسیدگی به پرونده اخلال‌گران نظام بانکی به مبلغ هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان در استان خبرداد و گفت: ۶ هزار میلیارد تومان از اموال متهمان توقیف شد.

 

عامل تخریب یک اثر تاریخی در گرگان به یک‌سال حبس محکوم‌شد

ایرنا نوشت: مدیر پایگاه ملی شهر تاریخی استرآباد (گرگان) گفت: مالک یک بنای تاریخی در گرگان به دلیل تخریب عمدی این اثر واجد ارزش و حفاظتی در عرصه ثبتی شهر تاریخی استرآباد به یک‌سال حبس تعزیری محکوم شد.

 

سالن ورزشی که افتتاح شد، اما به بهره برداری نرسید

صدا و سیما نوشت: حکایت سالن پر هزینه‌ای که حدود ۲دهه طول کشید تا به جشن افتتاح برسد، اما بهره برداری آن فقط یک ساعت دوام داشت.

 

امضاهایی که امنیت شغلی کارگران را تهدید می کند

باشگاه خبرنگاران نوشت: برخی کارفرمایان کارگران خود را مجبور به امضای قراردادهایی می کنند که موجب تضعیف حق و حقوقشان می شود.

 

مشکلات اقتصادی یکی از دلایل کاهش فرزند آوری در کشور

صدا و سیما نوشت: عضو شورای راهبردی جمعیت و خانواده کشور با ابراز نگرانی از کاهش جمعیت در سال‌های آینده؛ مشکلات اقتصادی را یکی از دلایل کاهش فرزند آوری اعلام کرد.

 

طرح ملی گردشگری آشوراده گلستان گرفتار چالش تصمیم‌گیری

ایرنا نوشت: تنهایی؛ سرنوشت محتوم تنها جزیره ایرانی دریای خزر از گذشته‌های دور تاکنون شده است که پایان این انزوای تاریخی به ساماندهی و تدوین طرح تفضیلی کارآمد و معرفی جاذبه‌های این منطقه بکر به گردشگران داخلی و خارجی همراه با تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم احتیاج دارد.

 

احتمال وقوع آتش سوزی در جنگل های شرق گلستان

باشگاه خبرنگاران نوشت: کارشناس هواشناسی گلستان از گرم شدن هوا و احتمال وقوع آتش سوزی در جنگل های شرق استان خبر داد.

 

گام محکم دادستانی برای برخورد با چاه‌های غیرمجاز آب در گلستان

صدا و سیما نوشت: بیش از ۴۵۰چاه غیرمجاز در گلستان باید تا یک ماه آینده تعیین تکلیف و پلمب شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار