برگزیدگان نخستین مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین در سه گروه سنی مختلف، از سوی کانون پرورش فکری استان اصفهان معرفی شدند که در این بین ۱۰ اثر برگزیده مربوط به کانون گلستان بود.

۱۰ اثر برگزیده‌ی اعضای کانون گلستان در نخستین مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، از میان ۲هزار اثر رسیده به بخش ملی و بین‌الملل این مهرواره، ۱هزار و ۵۵۰ اثر به بخش ملی و ۴۵۰ اثر به بخش بین‌الملل اختصاص داشت.

هیأت داوران این مهرواره شامل معصومه فاضلی‌مقدس، نادر فاطمی، مریم حسینی و مهتاب خاموشیان، ۹۰ اثر شامل ۳۰ اثر را در گروه سنی ۵ تا ۹ سال، ۳۰ اثر را در گروه سنی ۱۰ تا ۱۲ سال و ۳۰ اثر را در بخش ۱۳ تا ۱۸ سال به عنوان برگزیده انتخاب و با اهدای مدال طلا، نقره و برنز از آنان قدردانی کردند که ۱۰ اثر آن مربوط به اعضای کانون گلستان بود.

غزل قزل‌سفلو، حلما سادات کریمی و آوینا علی‌اصغری به ترتیی از کانون شماره دو گنبدکاووس، علی آباد کتول و گرگان یک برگزیده مدال طلا، نجوا طاطار از مرکز شماره یک گنبد کاووس برگزیده مدال نقره و پارسا کیانپار، عالیه منگلی‌پور، نگار خراسانی، سوگند تیموری راد، آیلین صاری پور و روژان مرجانی از مراکز گنبدکاووس، دلند، گرگان یک و دو بعنوان برگزیده مدال نقره معرفی شدند.

این فراخوان با هدف نشر و ترویج مفاهیم والای تربیتی، عهد با شهدا، تحکیم و نمایش پیوندهای عمیق از عاشورا تا ظهور منجی و ایجاد بستر مناسب برای بروز و شکوفایی استعدادهای هنری قشر آینده‌ساز جهان از سوی کانون پرورش فکری استان اصفهان منتشر شده بود.

برای دیدن گزارش تصویری این آثار"اینجا"کلیک کنید

فهرست اسامی برگزیدگان نخستین مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین ۵ تا ۹ سال

فهرست اسامی برگزیدگان نخستین مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین ۱۰ تا ۱۲ سال

فهرست اسامی برگزیدگان نخستین مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین ۱۳ تا ۱۸ سال

 

ارسال نظر

آخرین اخبار