مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در دیدار با خانواده یکی از شهدای سلامت استان گفت که خلوص نیت شهدای مدافع سلامت باید به الگویی برای جوانان تبدیل شود و پیشرفت‌های حاصله در جامعه مرهون اخلاص و ایثار همه شهدای والامقام است.

خلوص نیت شهدای مدافع سلامت باید به الگوی جوانان تبدیل شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، اسرافیل وزیری پنجشنبه  به اتفاق جمعی از روحانیون و مدیران در دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت "حسن نظری" گفت : تداوم راه شهدا در حفظ آرمان‌های اسلام و تلاش برای استحکام هر چه بیشتر پایه‌های نظام اسلامی و تقویت اقتدار آن است.

 به گزارش ایرنا حسن نظری از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ در راه مقابله با ویروس کرونا و ارائه خدمت به بیماران به همرزمان شهیدش پیوست .

نظری در عملیات کربلای پنج در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه جانبازی نائل شده بود.

وزیری افزود: دیدار و دلجویی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر گام کوچکی در برابر ازخودگشتگی‌های آنان محسوب می‌شود و حفظ شان و منزلت این عزیزان باید به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان و برنامه‌ریزان باشد.

وی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت جامعه امروز است و جامعه ایثارگری بهترین مروجان این فرهنگ سترگ هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: تداوم راه شهدا در حفظ آرمان‌های اسلام و تلاش برای استحکام هر چه بیشتر پایه‌های نظام اسلامی و تقویت اقتدار آن است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار