حجت الاسلام دیلم گفت: یکی از برکات ارزشمند نظام اسلامی ایران و دستورات و تاکیدات امامین انقلاب توجه به مباحث قرآنی و گسترش مباحث قرآنی و ایجاد فضای قرآنی در کل کشور است.

یکی از برکات ارزشمند نظام توجه به مباحث قرآنی و ایجاد فضای قرآنی در کشور است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام نورعلی دیلم در راستای برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: خداوند در قرآن کریم به همه بشریت و به ویژه مسلمانان فراگیری قرآن کریم را تاکید کردند و پیامبر (ص) هم فرمودند: «بهترین شما و بهترین منازل، منازلی است که مشغول فراگیری قرآن کریم باشند».

 

رئیس مرکز اسلامی گلستان افزود: در کنار یادگیری قرآن تدبر و توجه به مفاهیم قرآن جزو دستورات قرآن کریم، پیامبر (ص)و ائمه معصومین (ع) است.

 

وی ادامه داد: از طرف دیگر یکی از برکات ارزشمند نظام اسلامی ایران و دستورات و تاکیدات امامین انقلاب توجه به مباحث قرآنی و گسترش مباحث قرآنی و ایجاد فضای قرآنی در کل کشور است.

 

حجت الاسلام دیلم با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور و به ویژه استان گلستان درباره این موضوع برنامه های جامع و کاملی دارند، اظهارداشت: یکی از این برنامه ها برگزاری مسابقات قرآنی و اذان و تمامی رشته های مرتبط با قرآن کریم است و از این جهت پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان توسط کانون های فرهنگی مساجد برگزار می شود.

 

وی از همه دارالقرآن ها، خانه های قرآن شهری و روستایی، مراکز فرهنگی، فعالان قرآنی، حافظان خواست تا مروج این فرهنگ ارزشمند باشند.

 

رئیس مرکز اسلامی گلستان اظهار امیدواری کرد: با شرکت همه بزرگواران در این مسابقه بزرگ بتوانیم گامی موثر در جهت عمل به قرآن و ترویج معارف قرآنی و حاکم کردن روح قرآن و معنویت درون جامعه موفق باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار