رئیس ستاد انتخاباتی آیت ا..رئیسی در گلستان:

رئیس ستاد انتخاباتی آیت ا..رئیسی در استان گلستان گفت: اگر نظام اسلامی تضعیف شود، همه مقدسات تضعیف می شود.

نظام اسلامی تضعیف شود ، همه مقدسات تضعیف می شود

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید علی طاهری در  نشستی صمیمی با علمای شیعه شهرستان آق قلا، اظهار کرد: به فرموده حضرت امام راحل، حفظ نظام از اوجب واجبات است و این جمله به آن معنی است هر کسی اهل نماز است، از نماز مهم تر این است که نظام را حفظ کند.

وی افزود: برای اینکه نماز پابرجا بماند و واجبات ترویج شود، باید نظام اسلامی قوی باشد.

دکتر طاهری ادامه داد: یک راه تقویت نظام این است که مردم همیشه در صحنه حاضر باشند و  مردم همواره در دو صحنه راهپیمایی و انتخابات حمایت خود را از نظام نشان داده اند که راهپیمایی ها مدتی است به دلیل شیوع کرونا محدود شده اما انتخابات به جای خود باقی است.

وی با انتقاد از عملکرد دولت روحانی اظهار کرد: دولت روحانی خواسته یا ناخواسته کاری کرد که مردم نسبت به نظام و حضور در پای صندوق های رای دلسرد شوند و این روزها نظر سنجی ها کمی نگران کننده شده است.

دکتر طاهری ادامه داد: شاید مشارکت در انتخابات در برخی مناطق نسبت به مناطق دیگر بیشتر باشد اما این بار نباید آن را با بقیه شهرها سنجید بلکه باید آن را با انتخابات 8 سال پیش بسنجیم .

photo_2021-06-04_20-41-59

رئیس ستاد انتخاباتی آیت ا..رئیسی در گلستان با اشاره به برخی شایعه پراکنی های رقبای آیت ا..رئیسی نسبت به ایشان هم گفت: متاسفانه رقبای آیت ا..رئیسی در اقدام هایی نامتعارف مطالبی را در فضای مجازی و در بین مردم منتشر می کنند که دور از شان است .

دکتر طاهری افزود: مردم الان دغدغه معیشت دارند نه اینکه دغدغه شایعه پراکنی سخت گیری آیت ا.. رئیسی برای حجاب دختران و امثال این مسائل.

وی افزود: رقبای آیت ا.. رئیسی با در دست داشتن امکانات زیادی چون فضاهای مختلف مجازی، شبکه های خبری خارج از کشور از جمله بی بی سی و ایران اینتر نشنال و دیگر پایگاه های خبری شبیه "آمد نیوز" (روح ا..زم )که اعدام شد ، از هرگونه ترفندی برای کاهش حضور مردم در پای صندوق های رای استفاده می کنند.

وی افزود: اتفاقات پیش آمده در این مدت همه بر می گردد به ناکار آمدی دولت آقای روحانی که 8 سال به کشور حاکم بود و مسائل مختلفی هم در این مدت پیش آمد.

وی ادامه داد: ما امسال یک وظیفه مضاعف برای هدایت مردم به پای صندوق های رای داریم و باید به مردم هشدار دهیم که خواست این آقایان این است که رای ندهید.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر طاهری گفت: مردم باید متوجه این موضوع شوند که اگر  از این وضعیت ناراحت هستند نباید اجازه بدهند که خواست آنان محقق شود و چنانچه می خواهید فضای کشور تغییر کند باید به پای صندوق های رای بیایید.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت ا..رئیسی در گلستان اذعان کرد: سال 96 تلاش های بسیاری برای حضور آیت ا..رئیسی در زمان انتخابات شد و مصلحت بر آن قرار گرفت تا ایشان رای نیاورند و با خروج آمریکا از برجام و مشکلاتی که برای دولت بوجود آمد، مصلحت انتخاب نشدن ایشان هم مشخص شد، چرا که اگر آن زمان ایشان رای می آورد همه تقصیرها به گردن ایشان می افتاد .

وی گفت: اگر چه در این 4 سال کشور بیشتر از هر وقت دیگری متضرر شد اما جریان انقلاب حفظ شد و ایشان از این مساله که دیگران بگویند(شما آمدید و اوضاع کشور اینگونه شد ) در امان ماندند.

دکتر طاهری با تاکید بر اینکه تا زمان رای گیری نباید از تشویق مردم برای آمدن به پای صندوق های رای دست کشید، اظهار کرد: اگر چه به دلیل مقابله با ویروس کرونا  و حفظ جان مردم تجمعات ممنوع است، اما دیدارهای چهره به چهره و توضیح واقعیت برای مردم و تشویق آنان برای حضور در پای صندوق های رای و انتخاب کاندیدای  اصلح ممانعتی ندارد .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار