«محضری» گفت: اختتامیه سیزدهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در استان گلستان و جشنواره ادبی یوسف با سخنرانی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در گرگان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ عاطفه محضری مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در گرگان اظهار داشت: اختتامیه سیزدهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در استان گلستان و جشنواره ادبی یوسف با سخنرانی امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان، مسئولین دستگاه‌های فرهنگی استان و جمعی از نویسندگان و هنرمندان شرکت کننده در جشنواره و افراد برگزیده روز سه شنبه 23 آذر در سالن آمفی تئاتر دانشکده مائده گرگان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در جشنواره شعر دفاع مقدس، در مجموع 91 اثر از 43 شاعر در محورهای دفاع مقدس، مقاومت ملل، جنگ نرم، مدافعان سلامت و کودک و نوجوان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که بر طبق نظر هیأت داوران، هفت اثر به عنوان آثار برتر و شش اثر شایسته تقدیر شدند.

محضری گفت: آثار برتر، ضمن اهدای لوح و جایزه، به کنگره سراسری شعر دفاع مقدس نیز راه خواهند یافت. از برگزیدگان جشنواره ادبی یوسف و همچنین منتخبین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سنگر نیز در این مراسم تجلیل بعمل خواهد آمد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار