سنگدوینی از رئیس قوه قضائیه خواستار حل مشکل پتروشیمی گلستان با ۹۵ هزار سهامدار شد.

15 سال چشم انتظاری برای افتتاح پتروشیمی گلستان/ ۹۵ هزار سهامدار پتروشیمی گلستان ناامید شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ سنگدوینی صبح امروز در دیدار رئیس قوه قضائیه با فعالان اقتصادی استان گلستان اظهار کرد: در گلستان صنعت ضعیف است و از بحث برق امسال صنعت گران ما آسیب زیادی دیدند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه با وزیر نیرو قبل از رای اعتماد قول دادند مشکل برق نداشته باشیم و این مسئله را پیگیری می کنیم.

سنگدوینی بیان کرد: بانک های ما به دنبال آن هستند که مشکلات واحدهای صنعتی را زیاد کنند و اگر حمایت دستگاه قضایی نبود بانک ها سراغ فعالان اقتصادی نمی روند و این در حالی است که بیش از ۳۵ هزار میلیارد تومان برخی بانک ها در گلستان منابع دارند.

وی افزود: گلستان بهترین و با کیفیت ترین گندم کشور را تولید می کند و وزارت صنعت، معدن و  تجارت اجازه نمی داد که آرد استان به استان های دیگر صادر شود و گندم این استان برای آرد به دیگر استان ها صادر می شد.

این مقام مسئول یادآور شد: محصولات کشاورزی زیادی در استان تولید می شود ولی ضعف در صنایع تبدیلی داریم و باید به آن توجه شود.

سنگدوینی تاکید کرد: ۱۵ سال پتروشیمی با بیش از ۹۵ هزار سهامدار بنا بود راه اندازی شود و برخی از سهامداران ناامید شدند و از رئیس قوه قضائیه درخواست دارمی این مسئله که بسیار حائز اهمیت است با تصمیم انقلابی و جهادی حل شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار