معاون سیاسی قوه قضاییه گفت: مجرمان سرقت و جرائم خشن از فرصت مرخصی استثنا هستند و به سارقان حرفه‌ای نه مرخصی می‌دهیم و نه آزاد می‌کنیم و حداکثر مجازات قانونی برای آنان اعمال می‌شود.

معاون قوه قضاییه:حداکثر مجازات برای سارقان حرفه‌ای اعمال می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، ناصر سراج روز پنجشنبه در نشست شورای اداری آزادشهر مهمترین وظیفه قوه قضاییه را ابطال باطل و احقاق حق و رسیدگی به تخلفان دانست و اظهارداشت: دستگاه قضایی با وجود کمبودها موفق عمل کرده و مشکلات شهرستان از جمله در بحث سایت زباله، سرقت‌ها و اعتیاد مطرح شده توسط مسوولان به سمع رییس قوه قضاییه می‌رسد.

وی افزود: به طور قطع با رسیدگی‌های که انجام می‌شود تلاش می‌کنیم تا مشکلات شهرستان به حداقل برسد.

معاون قوه قضاییه با اشاره به سابقه حضور دوساله در منطقه، گفت: مشکل اعتیاد و سرقت از گذشته به لحاظ بیکاری در منطقه زیاد بود و افراد متمول کارگران و کشاورزان جز را معتاد کرده و بعد زمین‌هایشان را از آنان می‌گرفتند.

سراج ادامه داد: همه باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات استان گلستان به ویژه این شهرستان در بحث‌های مختلف از جمله بیکاری و اعتیاد برطرف شود.

اولویت دولت حل مشکلات مردم است 

وی اظهارداشت: اولویت دولت حل مشکلات مردم است اما شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی حاکم باعث شده تا خزانه کشور خالی باشد لذا امیدواریم مذاکراتی که دولت شروع کرده ثمر بخش بوده و باعث خروج کشور از وضعیت فعلی شود. 

فرماندار آزادشهر در این نشست به ظرفیت‌ها و مشکلات این شهرستان اشاره کرد و گفت: بیشترین معادن زغال سنگ استان گلستان در آزادشهر واقع است و این شهرستان در مسیر توسعه قرار دارد و تلاش می‌کنیم همانند گذشته روند سرمایه‌گذاری در منطقه ادامه داشته باشد.

حمیدرضا ملک حسینی افزود: ۱۸۹ واحد صنعتی و تولیدی در آزادشهر وجود دارد که ۵۴ واحد آن به دلایل مختلف نوسانات اقتصادی غیر فعال است.

وی اظهارداشت: در ۹ ماهه امسال ۶۷ هزار تن زغال سنگ از معادن شهرستان استحصال شد که در مقایسه با ۶۳ هزار تن مدت مشابه سال قبل رشد خوبی را نشان می‌دهد.

فرماندار آزادشهر ادامه داد: به دنبال این هستیم تا چرخه استحصال معادن زغال سنگ در آزادشهر ایجاد شود. 

ملک حسینی گفت: همچنین با توجه به اهمیت حفاظت از انفال عمومی، برخورد با تعرض کنندگان به منابع طبیعی در اولویت دستگاه‌های مرتبط قرار دارد و امسال ۲۵ پرونده در این رابطه تشکیل شد.

به گزارش ایرنا، سراج معاون سیاسی قوه قضاییه در جریان سفر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه به گلستان و به نمایندگی از سوی وی، به شهرستان ۱۰۰ هزار نفره آزادشهر واقع در شرق این استان سفر کرده است.

ناصر سراج پیش از شرکت در نشست شورای اداری آزادشهر در مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام حضور یافت و در ادامه با کارکنان دادگستری شهرستان دیداد می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه صبح امروز پنجشنبه برای بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی گلستان از طریق فرودگاه بین‌المللی گرگان وارد این استان شد.

 در سفر یک روزه حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه به استان گلستان، اعضای شورای عالی قضایی از جمله دادستان کل، رئیس سازمان بازرسی کل، رئیس سازمان پزشکی قانونی، رئیس دیوان عالی و رئیس مرکز توسعه شورای حل اختلاف نیز حضور دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار