همزمان با سفر رییس قوه قضاییه به گلستان، دادگستری استان با پیش‌بینی مکان‌ مشخص و استقرار صندوق، نامه و مکاتبات مردم به حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای را جمع آوری می‌کند.

نامه اهالی گلستان به رییس قوه قضاییه جمع‌آوری می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا یکی از این صندوق ها مجاور ورودی اصلی دادگستری گلستان مستقر شده و تا لحظه تنظیم خبر بیش از ۱۰۰ نفر از اهالی منطقه نامه های خود را در این صندوق ها ریختند.

برخی از افراد به امید دیدار با رییس قوه قضاییه از شهرهای دور به گرگان سفر کردند اما وقتی متوجه شدند که دیدار با حجت الاسلام محسنی اژه ای منوط به ثبت نام از چند روز قبل است به نوشتن مشکلات خود بر روی کاغذ اکتفا کردند.

 یکی از اهالی آزادشهر که با طی ۹۰ کیلومتر از آزادشهر خود را گرگان رسانده بود به خبرنگار ایرنا گفت : نمی دانستم که برای ملاقات با آقای اژه ای نیاز به ثبت نام است اما الان متوجه شدم که به دلیل تعداد متقاضیان زمان کافی برای پاسخگویی رییس قوه قضاییه به مراجعه کنندگان وجود ندارد.

 کریم کلاته اظهار داشت: راهنمایی زیادی به من شد و پیشنهاد دادند که به استانداری گلستان بروم و با معاون قوه قضاییه دیدار کنم اما ترجیح می دهم که مشکلم را برای آقای اژه ای بنویسم .

 یک بانوی گرگانی هم بدون ذکر نام گفت : سالهاست پرونده ای موروثی و ماترک در دادگستری گلستان داریم که رسیدگی به آن بسیار طولانی شده و می خواهم که آقای اژه ای در این خصوص به ما کمک کند اما چون نام نویسی نکردم به من فرصت دیدار حضوری نمی دهند و به همین دلیل در حال نوشتن نامه برای رییس قوه قضاییه هستم.

 به گزارش خبرنگار ایرنا با توجه به اعلام قبلی، تعداد زیادی از شهروندان گلستانی در استانداری گلستان مشکلات خود را با دیگر مسئولین قضایی در میان می گذارند.

 بنا بر گزارشات رسیده از خبرنگاران ایرنا تعدادی از اعضای شورای عالی قضایی از جمله دادستان کل، رئیس سازمان بازرسی کل، رئیس سازمان پزشکی قانونی، رئیس دیوان عالی و رئیس مرکز توسعه شورای حل اختلاف با حضور در شهرستان های استان ضن ملاقات عمومی با مردم از نردیک با مشکلات  حقوقی مناطق مختلف استان آشنا شدند و دستورات  لازم را صادر کردند .

 حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه  صبح امروز پنجشنبه به استان گلستان سفر کرد

نشست با فعالان اقتصادی، دیدار با مردم، قضات، کارکنان و مسئولان قضایی و حضور در نشست های شورای اداری و قضایی از برنامه‌های رئیس قوه قضاییه در سفر به استان گلستان است.

رئیس قوه قضاییه پیشتر به استان‌های ایلام، قزوین و خوزستان سفر کرده بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار