در جریان سفر ریئس قوه قضاییه به استان گلستان، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از برخی مراکز و پروژه های پزشکی قانونی در این استان بازدید کرد.

بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی از پروژه‌های در حال احداث گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری میزان، در جریان سفر ریئس قوه قضاییه به استان گلستان، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از برخی مراکز و پروژه های پزشکی قانونی در این استان بازدید کرد.

در این سفر که روز پنجشنبه ۲۵ آذر ماه انجام شد، عباس مسجدی با حضور در مرکز پزشکی قانونی گرگان ضمن بازدید از بخش های مختلف این مجموعه با کارکنان و برخی مراجعین آن مرکز دیدار و گفت و گو کرد.

وی همچنین با شنیدن مسایل و مشکلات پزشکی قانونی در این استان و بررسی نواقص و مسایل موجود، دستوراتی جهت بررسی و رفع این موارد صادر کرد.

در این سفر رئیس پزشکی قانونی از پروژه در حال احداث پزشکی قانونی گرکان، مرکز پزشکی قانونی و پروژه در حال ساخت شهرستان کردکوی، مرکز پزشکی قانونی بندر ترکمن نیز بازدید و با کارکنان این مراکز دیدار و گفت و گو کرد.

از دیگر برنامه های رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در سفر به استان گلستان، شرکت در جلسه دیدار رییس قوه قضاییه با قضات و کارکنان دستگاه قضا، شرکت در جلسه شورای اداری و شرکت در جلسه شورای قضایی استان بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار