رییس قوه قضائیه گفت: کارگروه ویژه برای حل مشکلات گلستان تشکیل می شود.

کارگروه ویژه برای حل مشکلات گلستان تشکیل می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای شامگاه پنجشنبه در پایان سفر یک روزه خود به گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قبل از حضور در گلستان با اعزام تیم کارشناسی بازدیدهای میدانی جامعی از مجموعه قضائی گلستان انجام و نکات ضعف و قدرت ارزیابی و احصا شد.

رئیس دستگاه قضا گفت: پس از حضور بنده، معاونین و رؤسای سازمان‌های قضائی در استان این موارد به بحث و بررسی گذاشته شد و تا حد امکان این مشکلات را برطرف کردیم.

وی ادامه داد در این سفر مقرر شد ۸۷ میلیارد تومان برای رفع مشکلات ضروری دستگاه قضائی در نهادهایی مانند سازمان ثبت، پزشکی قانونی و سازمان‌های زندان اختصاص یابد.

اژه ای به پیشنهاد خود برای تشکیل کارگروه ویژه برای حل مشکلات مزمن استان اشاره کرد و گفت: مقرر شد کارگروه ویژه ای برای رسیدگی مشکلات ریشه‌ای این استان تشکیل و مراتب را برای پیگیری بیشتر به رؤسای سه قوه ارسال کنند

رئیس قوه قضائیه گفت: پروژه‌های نظیر پتروشیمی که حدود ۹۰ هزار سهامدار دارد اگر به سرانجام برسد بسیاری از دغدغه‌های اشتغال در این استان را برطرف خواهد کرد.

اژه‌ای همچنین بیان کرد: تعدادی از پرونده‌های کثیر الشاکی در این استان بررسی و تصمیمات و دستورات خوبی برای آنها اتخاذ شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار