معاون زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان گفت: شهربازی مدرن گرگان برای اجرای هتل در فاز دوم این پروژه به سرمایه گذار احتیاج دارد.

تکمیل شهربازی گرگان نیازمند سرمایه‌گذار است

به گزارش گلستان ۲۴؛ مرتضی فاضلی عارف در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: احداث فاز اول شهربازی مدرن گرگان که شامل دیواره‌سازی و کف‌سازی می‌شود بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی و برنامه‌ای داشته است.

معاون زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان ادامه داد: فاز نخست شهربازی گرگان با احداث سورتمه و شهربازی سرپوشیده و ایجاد اشتغال برای ۵۰۰ نفر به طور مستقیم به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین از اشتغال هزار و ۲۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در مراحل اجرایی این پروژه خبر داد و افزود: شهربازی گرگان یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی- گردشگری استان است که طبق محاسبات ما فاز اول آن تا ابتدای سال ۱۴۰۱ به پیشرفت ۷۰ درصدی خواهد رسید.

فاضلی عارف با اشاره به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی جهت اجرای این پروژه تصریح کرد: برآورد اولیه ما برای احداث شهربازی مدرن گرگان در فاز اول ۱۶۰ میلیارد تومان بوده که با توجه به تعدیل این پروژه این مبلغ تا ۲۸۰ میلیارد تومان نیز افزایش خواهد یافت.

معاون زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: با توجه به روند رو به رشد کار، پیش بینی می شود طی سه سال آینده فاز اول و فاز دوم شهربازی که شامل تکمیل تمام ابنیه موجود می‌شود، به اتمام برسد.

گفتنی است همزمان با پیشروی روند عمرانی و اجرایی فاز اول این پروژه، شهرداری گرگان در حال برآورد فاز دوم شهربازی و همچنین در حال رایزنی جهت جذب سرمایه‌گذار برای خرید وسایل شهربازی و اجرای هتل در محوطه‌ این پروژه است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار