معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: در دهه فجر امسال ۲۳۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۲۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری رسید که نسبت به سال گذشته از رشد ۱۴۳ درصدی برخوردار است.

 ۳۲۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی ‌در گنبدکاووس اجرایی شد‌

به گزارش گلستان 24 ؛عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در همایش موسسات حرفه‌آموزی و مهارتی حوزه اشتغال آفرینی اظهارداشت: تمرکز امسال ما برای  پروژه‌ها، طرح‌های اقتصادی با هدف ایجاد اشتغال پایدار است و تلاش داشتیم تا در این راستا سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنیم.

وی افزود: 163 پروژه با اعتبار 850 میلیارد تومان در حوزه اقتصادی است که از این تعداد 11 پروژه کلنگ‌زنی شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بیان داشت: در حوزه فنی‌و‌حرفه‌ای ظرفیت‌های خوبی برای گذراندن دوره‌های مهارتی و ایجاد اشتغال پایدار برای افراد جویای کار وجود دارد، اما متاسفانه بسیاری از مردم از این ظرفیت مطلع نیستند.

وی ادامه داد: باید این ظرفیت‌ها بیشتر به مردم اطلاع‌رسانی شود. دوره‌های آموزشی مناسبی برای افراد بیکار در روستاها توسط این سازمان برگزار می‌شود که منجر به اشتغال روستائیان به ویژه بانوان می‌شود که باید از این ظرفیت بیشتر استفاده شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت:  53 درصد اعتیارات دهه فجر امسال استان گلستان مربوط به شهرستان گنبدکاووس است که در سایه تلاش و همدلی،وحدت و مشارکت مردم،بخش خصوصی، مدیران دستگاه اجرایی و ائمه جمعه اهل سنت و شیعه به وجود آمده است.

انتهای پیام/تسنیم

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار