رئیس تبلیغات اسلامی گرگان گفت: حضرت زهرا (س) بانوی گفتمان ساز و تمدن آفرینی است که رابطه بین امام و امت در جامعه را با سبک زندگی، معنویت و رفتار خود به تصویر کشید.

حضرت زهرا(س) بانوی گفتمان ساز و تمدن آفرین است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام سید جواد محمدزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: حضرت زهرا (ص) چند جهاد مهم در زندگی با برکت خود داشتند که به وسیله آن اسلام را تا قله افتخارات پیش بردند.

وی افزود: دختر پیامبر بزرگ اسلام بانویی بسیار متمدن و خردمند در ساخت تمدن اسلامی بود و به وسیله بیان و جهاد خود، پایه های تمدن اسلامی را پایه ریزی کردند.

محمدزاده با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: جامعه امروز ما نیازمند جهاد تبیین بوده و حضرت زهرا (س) به عنوان یک الگوی موفق به موقع به میدان آمده و با سخنرانی های خود به تبیین مسائل پرداخته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان، دشمن شناسی، پشتیبانی از ولایت و تربیت فرزندان برومندی مثل امام حسن(ع) و امام حسین (ع) را از جهادهای مهم بانوی بزرگ اسلام نام برد و افزود: جامعه امروز ما هم نیازمند جهاد فرزندآوری و تربیت فرزند است که باید مورد توجه همه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: فاطمه زهرا (س) مادری نمونه، همسری فداکار، متدین و دارای شخصیت بالای اجتماعی است که با حفظ مسائل شرعی و حریم زنانه در جامعه ظاهر می شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان با تاکید این مطلب که امروز در جامعه اسلامی بیش از هر چیز به تبیین و راهبری بین امام و امت نیاز داریم، افزود: یکی از مسائلی که در زندگی حضرت زهرا(س) باید مورد توجه قرار گیرد، موضوع گفتمان امام و امت و رابطه ایشان با پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع) است.

وی اذعان کرد: وقتی در جامعه اسلامی امام به مسائل مهمی مثل اقتصاد مقاومتی، جمعیت و سبک اسلامی تاکید دارد هم دولتمردان و هم مردم باید آن را نصب العین خود قرار دهند.

محمد زاده گفت: حضرت زهرا (س) بانوی گفتمان ساز و تمدن آفرین است که رابطه بین امام و امت در جامعه را با سبک زندگی، معنویت و رفتار خود به تصویر کشید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار