مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان اظهار کرد: تکریم جامعه ایثارگری و خدمت‌رسانی خالصانه به این قشر معزز وظیفه و تکلیف کارکنان بنیاد است.

تکریم و خدمت خالصانه به جامعه ایثارگری وظیفه و تکلیف است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در جلسه شورای معاونین بنیاد استان ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و ما وظیفه‌داریم  قدردان شهدا و خانواده‌های آن‌ها باشیم، ازاین‌رو پیگیری دغدغه‌های ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا به‌ویژه ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به این قشر گرانقدر از اهداف عمده بنیاد است.
وی افزود: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌عنوان یک الگو مناسب برای جوانان ما مطرح بوده و باید با راهکارهای مناسبی برای انتقال این فرهنگ غنی اسلامی که برگرفته از اسلام ناب محمدی است به جوانان ما داده شود و برای همیشه در جامعه ما جاودانه بماند.
وزیری ضمن تشریح سیاست‌های ابلاغی کلی بنیاد گفت: کارکنان بنیاد باید ضمن مطالعه دقیق ابلاغیه مرکز فعالیت‌های آتی خود را بر اساس این سیاست‌ها منطبق کرده و تمامی تلاش خود را معطوف اجرای دقیق قوانین و سیاست‌های کلی اعلام‌شده نمایند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان اظهار کرد: تکریم جامعه ایثارگری و خدمت‌رسانی خالصانه به این قشر معزز وظیفه و تکلیف کارکنان بنیاد است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار