عباسعلی هزارجریبی گفت: به دنبال الگو سازی برگزای اقدامات جانبی همچون، تهیه جهیزیه، آزادی زندانیان غیر عمد، ساخت مسکن برای مستضعفان و کمک های مومنانه در یادواره های شهدا هستیم.

الگوسازی تهیه جهیزیه و آزادی زندانیان در قالب یادواره های شهدا

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ عباس علی هزارجریبی مسئول ستاد برگزاری یادواره شهدای کربلای ۴ در گلستان، در گفتگو با خبرنگار گلستان ما، گفت: هفتمین سالی است که یادواره شهدای کربلای چهار در استان گلستان برگزار می شود.

وی افزود: همانطور که می دانید؛ مقام معظم رهبری شهدای کربلای چهار را شهدای مظلوم دست بسته لقب دادند و این تنها عملیاتی است که رهبری برای شهدای آن لقب شهدای مظلوم دست بسته عنوان کردند.

هزارجریبی ادامه داد: امسال؛ برای برگزاری یادواره شهدای کربلای چهار، برنامه جدیدی را با همکاری سپاه شروع کردیم؛ به طوریکه در کنار روال عادی یادواره، برنامه ها و اقدامات جانبی دیگری هم داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تهیه جهیزیه، آزادی زندانیان غیر عمد، ساخت مسکن برای مستضعفان، کمک های مومنانه از جمله برنامه های جانبی پیشنهادی بود که به این واسطه الگویی برای برنامه های بعدی که قرار است برگزار شود؛ باشد.

مسئول ستاد برگزاری یادواره شهدای کربلای ۴ اضافه کرد: به علت اینکه سال اول بود؛ تمامی انتظارات و برنامه های پیشنهادی برآورده نشد و انتظار داریم که بانیان برگزاری دیگر یادواره های شهدا نیز چنین اقداماتی را مدنظر داشته باشند تا به این واسطه فرهنگ سازی لازم انجام شود.

هزارجریبی با بیان اینکه تاکنون سه سری جهیزیه تهیه شده است؛ گفت: هر سری جهیزیه در حال حاضر شامل یخچال، گاز و بخاری است که احتمال دارد این تعداد به دیگر اقلام مورد نیاز، افزایش یابد.

وی در خصوص آزادی زندانیان غیر عمد نیز گفت: رایزنی های لازم با همکاری سپاه پاسداران جهت آزادی یک زندانی انجام شده است و امیدواریم این مهم نیز محقق شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار