سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان از تعمیر ۱۴ هزار و ۶۴۵ واحد سیل‌زده در استان خبر داد و گفت: تاکنون ۲۲۵ میلیارد و ۵۲ میلیون تومان کمک بلاعوض به سیل‌زدگان گلستانی پرداخت شده است.

تعمیر ۱۴ هزار و ۶۴۵ واحد سیل‌زده در گلستان/ ۲۲۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض پرداخت شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، سیدمحمد حسینی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص عملکرد ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان تا پایان ششم اردیبهشت ماه امسال اظهار کرد: ۲۲ هزار و ۳۵۲ واحد مسکونی در استان بر اثر سیلاب دچار خسارت شدند که ۷ هزار و ۷۰۷ واحد احداثی و ۱۴ هزار و ۶۴۵ واحد نیازمند تعمیر بودند.

وی تعداد مالکان معرفی شده به بانک‌های عامل را ۲۹ هزار و ۲۷۶ نفر اعلام و تصریح کرد: تاکنون ۲۸ هزار و ۹۶۱ نفر از مالکان با بانک‌های عامل عقد قرارداد کرده‌اند.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان افزود: ۲۲۵ میلیارد و ۵۲ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض برای کمک به سیل‌زدگان استان پرداخت شده است.

حسینی تعداد واحدهای آسیب‌دیده شهری را ۷ هزار و ۷۰۹ واحد عنوان و بیان کرد: از این تعداد یک‌هزار و ۳۲۵ واحد احداثی و ۶ هزار و ۳۸۴ واحد تعمیری هستند.

به گفته وی؛ ۱۴ هزار و ۶۸۱ واحد مسکونی روستایی خسارت دیدند که ۶ هزار و ۳۸۲ واحد احداثی و ۸ هزار و ۲۹۹ واحد تعمیری بودند.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان از تعمیر ۱۴ هزار و ۶۴۵ واحد تعمیراتی سیل‌زده در استان خبر داد و گفت: تاکنون ۴ هزار و ۳۱۳ واحد آواربرداری و پی‌کنی کامل ۷ هزار و ۶۸۲ واحد انجام گرفته است.

حسینی همچنین با اشاره به توزیع سیمان رایگان اهدایی مقام معظم رهبری در بین سیل‌زدگان استان گلستان بیان کرد: ۵۷ هزار تن سیمان رایگان بین سیل‌زدگان استان توزیع شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار