حجت الاسلام دیلم از برگزاری ۴۰ برنامه فرهنگی همزمان با دومین سالگرد شهادت «حاج قاسم سلیمانی» در سطح استان گلستان خبر داد.

برگزاری ۴۰ برنامه همزمان با سالروز شهادت «حاج قاسم سلیمانی» در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «رضا دیلمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: حاج قاسم عصاره انقلابی گری و مجاهدت است.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های شخصیتی ایشان ولایت مداری و تبعیت از امامین انقلاب اسلامی بود، ایشان علاقه وافری به حضرت آقا داشتند و همیشه بر تبعیت از ولایت فقیه تاکید داشتند.

 

وی ادامه داد: شهادت طلبی و استکبار ستیزی یکی دیگر از ویژگی‌های حاج قاسم بود، آرزوی حاج قاسم به شهادت رسیدن بود و مزذ خود را با شهادت از خداوند گرفت.

 

حجت الاسلام دیلمی، معادگرایی، باور به توحید، توجه به مولفه های قیامت و مردمی بودن را از دیگر ویژگی های سردار دلها برشمرد و گفت: ایشان در هر مشکل و صحنه ای حضور می یافت و در کنار مردم بود.

 

وی اظهارداشت: تکریم و تعظیم  از خانواده‌های شهدا و سرکشی و پیگیری به امورات آنها از فعالیت‌های دیگر حاج قاسم بود.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت «حاج قاسم سلیمانی» ۴۰ برنامه فرهنگی در قالب کارگروه‌های مختلف پیش بینی شده است.

 

وی افزود: برگزاری دوره روایت گری مکتب حاج قاسم با شرکت بیش از ۱۰۰ نفر از کنشگران، فرهیختگان و علاقمندان به مکتب ایشان، یک دوره هم در کرمان با حضور۱۶ نفر از استان، اعزام راوی مکتب حاج قاسم به محیط‌های علمی، دانشگاهی، مدارس و غیره، برگزاری همایش دختران حاج قاسم، مسابقات متعدد فرهنگی، فضاسازی محیطی، اجرای طرح مواسات و کمک‌های مومنانه به نیابت از حاج قاسم و برگزاری همایش‌ها و گردهمایی‌های مبلغین از جمله برنامه‌های گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها است.

 

حجت الاسلام دیلمی، برگزاری شب شعر، همایش مکتب حاج قاسم و تمدن ساز، گفتمان اندیشه و مکتب سردار سلیمانی در قالب هیئات و کانون مداحان، مسابقه نامه‌ای به سردار، ختم قرآن و همچنین کاروان قرآنی سردار دل‌ها را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار