حجت الاسلام حقی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم:

دادستان مرکز استان گلستان در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم قاسم غریب گفت :ایمان درونی ، زندگی در جامعه پاک اسلامی تحت رهبری ولایت فقیه و نان حلال والدین سبب تربیت چنین انسانهای بزرگ و تاریخ سازی می گردد.

ایمان درونی ، زندگی سالم تحت رهبری ولایت فقیه و نان حلال والدین سبب تربیت انسانهای بزرگ و تاریخ سازی چون قاسم غریب شد+ عکس

به گزارش گلستان 24 حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در دیدار خانواده شهید مدافع حرم ، سرهنگ پاسدار قاسم غریب افزود : این شهداء ضمن رسیدن به آرزوی خود و سعادت اخروی با سوختن خود آرمانها و اهداف عالی شان را یادآوری نموده و سبب اتحاد و همدلی در جامعه می گردند.

حجت الاسلام حقی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم:

وی گفت: در تشییع جنازه این شهید بزرگوار در ماه مبارک رمضان  خیل عظیمی از مردم در طیفها و اقشار مختلف حضور داشتند که نشان دهنده  وجود ارتباط و علاقه به شهدا در لایه های مختلف اجتماعی است که در حالت عادی این همدلی را با این گستردگی نمی توان مشاهده نمود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با بیان اینکه این افراد در صدها کیلومتر دورتر از میهن مبارزه و به شهادت می رسند اضافه نمود این مسئله بر مظلومیت این شهداء می افزاید .

حجت الاسلام حقی با اشاره به عصر امام حسین (ع) که تعداد زیادی از افراد در برابر آن حضرت بی اعتنا بودند عنوان داشت : این شهداء برای دفاع از حرم خواهر ایشان  در حال مبارزه هستند که نشان از عمق وفاداری و ایمان و علاقه آنان به اسلام و اهل بیت است و این موضوع را ثمره ایمان درونی  ، زندگی در جامعه پاک اسلامی تحت رهبری  ولایت فقیه و نان حلال والدین دانست که سبب تربیت چنین انسانهای بزرگ و تاریخ سازی  می گردد.

IMG 8366

ایشان در پایان سخنان خود به اهمیت اثر وجودی شهداءدرجامعه اشاره و عنوان داشتند در این برهه حساس و زمان  خطرناک که دشمنان در پی ضربه زدن به کشور هستند، این شهدا بی تردید نقش مهمی در برقراری ثبات و امنیت در  کشور دارند.

حقی اضافه کرد: شهدا بعنوان لنگری مطمئن برای  ثبات و  حفظ تعادل  نظام اسلامی در دریای پر تلاطم  محیط پیرامونی کشور عزیزمان می باشند و از طرفی نقشی بسزا در الگوسازی برای نسل جدید در کشور دارند که می توان از طریق آن نسلی متدین و متعهد و با اعتقاد به ارزشهای والا به جامعه وارد ساخت.

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار