عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

انجیراب، ششمین اردوگاه قرارگاه مردمی تحول اجتماعی

صدا و سیما نوشت: قرارگاه مردمی تحول اجتماعی، در مسجد انجیراب گرگان اردو زد.

 

۳ روز عزای عمومی در انبارالوم اعلام شد

باشگاه خبرنگاران نوشت: در پی جانباختن سه زائر علی بن موسی الرضا(ع) بر اثر واژگونی مینی بوس در انبارالوم، سه روز عزای عمومی اعلام شد.

 

خانه‌های کم دوام روستایی گلستان طی ۱۰ سال مقاوم سازی می‌شوند

ایرنا نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان گفت که حدود یکصد هزار واحد مسکونی کم دوام موجود روستاهای استان با وام‌های قرض الحسنه پیش بینی شده توسط دولت و با تلاش بنیاد مسکن طی یک برنامه ۱۰ ساله مقاوم سازی می شوند.

 

روند افزایشی طلاق در گلستان/ سن امید به زندگی در گلستان پایین است

مهر نوشت: مدیر کل ثبت احوال گلستان از روند افزایشی طلاق در استان خبرداد و گفت: میانگین طول عمر در گلستان ۶۳.۱ سال و این آمار در کشور ۶۶ سال است.

 

نجات پسر معلول از کودک آزاری

باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون اجتماعی بهزیستی گلستان گفت: با همکاری دهیاری یکی از کودکان دارای معلولیت شدید تحت پوشش بهزیستی گلستان از کودک آزاری نجات داده شد.

 

کشاورزان گلستانی سهمی از ارزش افزوده گندم ندارند/کارخانجات آرد با کمترین ظرفیت فعال هستند

تسنیم نوشت:  نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: گلستان یکی از قطب‌های تولید گندم در کشور به شمار می‌رود اما به علت خروج گندم از استان، سهم چندانی از ارزش افزوده این محصول ندارد.

 

امکان پرداخت صدقه الکترونیکی در گنبدکاووس فراهم شد

ایرنا نوشت: طرح پرداخت الکترونیکی صدقه به ۲ اداره کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گنبدکاووس در حاشیه جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده این شهرستان رونمایی و امکان انجام آن فراهم شد.

 

انفجار کپسول گاز در گرگان با یک فوتی و ۲ مصدوم

باشگاه خبرنگاران نوشت: سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گلستان از انفجار کپسول گاز در یک گاراژ در گرگان خبرداد و گفت: این حادثه یک فوتی و دو مصدوم داشت.

 

۵۶ درصد واحدهای مسکونی روستاهای گنبد به مقاوم‌سازی نیاز دارد

ایرنا نوشت: مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گنبدکاووس گفت که از مجموع ۴۷ هزار واحد مسکونی در مناطق روستایی این شهرستان مرزی حدود ۲۷ هزار واحد آن معادل ۵۶ درصد کم دام بوده نیاز به مقاوم سازی دارند.

 

بدون هماهنگی واحد تولیدی تاسیس نکنید

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیر امور طیور جهاد کشاورزی گلستان گفت:افرادی که قصد تاسیس واحد تولیدی در حوزه های دام،طیور و کشاورزی دارد قبل از خرید زمین با نظام مهندسی هماهنگ کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار