آغاز مرمت یکصد واحد مسکونی در بندرترکمن توسط گروه های جهادی، برگزاری نخستین گردهمآیی سادات شیعه و تسنن استان و به‌روزرسانی تجهیزات سنگین سازمان پسماند گلستان از جمله خبرهای کوتاه امروز سه شنبه گلستان است.

اخبار کوتاه استان گلستان

گزارش گلستان ۲۴؛ سرهنگ جعفریان فرمانده سپاه پاسداران بندرترکمن از آغاز عملیات بهسازی و مرمت یکصد واحد مسکونی خسارت دیده شده ازسیل با مشارکت گروههای جهادی بسیج ادارات و دانشگاه‌ها در این شهرستان خبر داد. 

**

مدیرکل بیمه سلامت گلستان با بیان این که ۹۵۰ موسسه مستقل، طرف قرارداد بیمه سلامت استان هستند گفت: یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که حدود ۶۰ درصد بیمه شدگان را شامل می شوند.

**

نخستین گردهمایی سادات تشیع و اهل تسنن گلستان با عنوان نسل ماندگار امروز در گرگان و با حضور حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، آیت‌الله اراکی و حجت‌الاسلام تقوی و مسوولان استانی و روحانیون تشیع و تسنن و در موسسه جامعه‌المصطفی گرگان برگزار شد.

**

سمیعی مدیرعامل سازمان پسماند گلستان از تجهیز مراکز دفن زباله استان به ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین خبر داد و گفت: خرید یک دستگاه بیل مکانیکی با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات تخصیصی از سوی مقام معظم رهبری از جمله اقدامات این سازمان است.

**

فرماندار گرگان از اجرای طرح سهاب در روستاها و مناطق کم برخوردار شهرستان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح ایجاد ۲۰۰ طرح اشتغالزا با تسهیلات ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیون ریالی با بهره کم و همکاری بانکهای عامل توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان است.

**

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت : در شرایطی که باید با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود، یک محور اقتصادی تعیین و در آن مسیر گام برداشته شود، شهرهای استان فاقد شناسنامه اقتصادی هستند.

علی نذیری گفت : باید در تمام شهرستان ها اتاق فکر و یا مرکزی به نام اورژانس اقتصادی ایجاد شود تا بتوان در شرایط خاص در این مرکز تصمیمات مناسبی اتخاذ کرد.

**

همزمان با هفته دولت نمایشگاهی از ۷۰ اثر هنرهای تجسمی هنرمندان بندرگزی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گشایش یافت.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار