کانون روستایی فدائیان ولایت شهرستان رامیان با کسب ۱۳ هزار و ۳۹۸ امتیاز در سامانه بچه های مسجد، کانونی پویا در فعالیت های فهما ۱۴۰۰ بود.

کانون روستایی فدائیان ولایت شهرستان رامیان پویا در فعالیت های فهما ۱۴۰۰

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، کانون فرهنگی هنری فدائیان ولایت شهرستان رامیان استان گلستان واقع در روستای حسین آباد سیستانی های نامتلو یکی از کانون های روستایی فعال استان است که با امکانات بسیار کم توانسته است مشارکت بالایی را در برنامه های فهمای 1400 از خودش نشان دهد.

این کانون فرهنگی و هنری در فهمای 99 توانسته بود صاحب رتبه برتر در رواق کتاب شود. امسال نیز با پشتکار و فعالیت خوبی که داشته، توانسته است تا کنون 13 هزار و 398 امتیاز در سامانه بچه های مسجد را از خودش ثبت کند.

«حسین جهان تیغ»، مدیریت این کانون فرهنگی و هنری را بر عهده دارد که در کنار همسرش توانسته است نسبت به نیروسازی و انسجام بخشی در ایجاد کادر مناسب و همدل بچه های محله، برنامه های خوبی را تولید کند.

روستای حسین آباد اگر چه یک روستای کم برخوردار است و وضع رفاهی و معیشتی مردم آن از یک سطح متوسطی برخوردار است، اما عرق دینی و مذهبی باعث شده تا بچه های مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا با انگیزه بالا در تولید برنامه های مسجدی همت کنند.

فعالیت در رواق های فیلم، کتاب، همدلی، حضور در شبکه رابطین و ارتباط قوی با کانون های زیر مجموعه از عوامل موفقیت این کانون فرهنگی و هنری است.

یکی دیگر از عوامل موفقیت این کانون فرهنگی و هنری ارتباط مستمر با کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان است که باعث ارتقای سطح دانایی در برنامه های کانونی است، این کانون فرهنگی بارها از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مورد تقدیر قرار گرفته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار