فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله از آمادگی این نهاد انقلابی برای کمک و همکاری همه جانبه با دولت در راستای خدمت به مردم و اهداف انقلاب خبر داد.

سپاه آماده همکاری همه جانبه با دولت/ دولت اسلامی دستاورد انقلاب است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، سرهنگ کوهستانی در نشست مشترک جمعی از فرماندهان و مدیران ارشد ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله با فرماندار جدید این شهرستان با اشاره به اینکه سپاه خود را مکلف به حراست و حمایت از دستاوردهای انقلاب اسلامی می داند، اظهار کرد: دولت در نظام جمهوری اسلامی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و سپاه برای حمایت و حفظ و حراست از این دستاورد وسط میدان قرار دارد.

وی با بیان اینکه ورود سپاه در تمامی عرصه ها باعث توسعه و پیشرفت بوده است، افزود: سپاه پاسداران و بسیج این آمادگی را دارد که در هر عرصه ای که نیاز است، با تمامی ظرفیت وارد میدان شود و در کنار دولت قرار بگیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله با تاکید بر اینکه خدمت صادقانه به مردم به ویژه در شرایط حساس اخیر کشور یکی از رسالت های ماست، خاطرنشان کرد: باید همه مدیران و مسئولان با هم افزایی در کنار یکدیگر قرار گرفته و به سمت اهداف متعالی نظام و انقلاب حرکت کنیم.

فرماندار شهرستان کلاله نیز در این نشست با بیان اینکه سپاه و بسیج ظرفیتی بر گرفته از مردم است که در هر شرایطی که کشور به آن نیاز داشته؛ جهادی وارد عمل شده، اضافه کرد: خوشبختانه امروز سپاه پاسداران و بسیج در همه عرصه ها از قبیل مقابله با کرونا، تنظیم بازار، مهندسی و... ورود کرده و توانسته خدمات خوبی را ارائه کند.

دکتر فرهاد شیبک در ادامه تاکید کرد: شهرستان کلاله پتانسیل ها و ظرفیت ها فراوانی در تمامی عرصه ها دارد که توسعه پیدا نکرده و می‌طلبد بسیج سازندگی سپاه با همکاری دستگاه‌ها در این مسئله ورود جدی کند.

وی با اشاره به اینکه افتخار همه ما این است که خودمان در زمره بسیجیان هستیم، ادامه داد: بسیجی بودن یعنی باید با الگو گرفتن از امیرالمومنین (ع) خودمان را وقف مردم و رفع نیازهای آنان کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار