فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد شکاف میان مردم و مسوولان است، گفت: کمک به دولت وظیفه همه دلسوزان انقلاب است.

 کمک به دولت وظیفه همه دلسوزان انقلاب است

به گزارش گلستان 24؛صبح امروز سال جلسات فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس میزبان مدیران ادارات و نهادهای دولتی و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر بود تا در قالب شورای هماهنگی مبارزه با این مواد افیونی به بررسی عملکرد و جمع‌بندی اقدامات در چهارماه گذشته از سال جاری بپردازد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس در این نشست با اشاره به اینکه راهبرد دشمن در سال جاری ایجاد شکاف میان مردم و مسوولان و به طور کلی نظام اسلامی است، اظهار کرد: امروز بر همه نیروهای دلسوز انقلاب واجب است تا با حفظ انسجام و وحدت در صحنه باشند و به دولت کمک کنند.

سیدعلی حسینی با بیان اینکه اقدامات اجتماعی و کمک به کاهش آسیب‌ها در این حوزه باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ادارات و نهادهای دولتی و مردمی قرار بگیرد، افزود: از همه پرسنل مجموعه سپاه و بسیجیان عزیز شهرستان خواسته‌ام با وجود ترافیک شدید در برنامه‌های تابستانی توجه به برنامه‌های اجتماعی را در اولویت قرار دهند.

وی به فرجام رساندن دو طرح مهم شهید شوشتری و طرح جوادالائمه (ع) از مهم‌ترین اقدامات ما در دستور کار سال جاری است، خاطرنشان کرد: ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس 89 برنامه در قالب ارائه خدمات اجتماعی در سال جاری در دستور کار خود قرار داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با اشاره به اینکه پیشنهاد بنده انجام نظارت‌های مرتب با حضور بنده و فرماندار ویژه با هدف راستی‌آزمایی گزارشات ارائه شده از سوی ادارات و نهادهاست، اضافه کرد: ما به یک جمع‌بندی و تحلیل کلی از اقدامات و انجام نیازسنجی برای فازهای بعدی ارئه خدمات نیازمندیم که امیدواریم با ارائه مستندات کامل از سوی ادارات هر چه سریع‌تر این اتفاقات رقم بخورد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در این جلسه با اشاره به برگزاری دو برنامه شاخص و بزرگ در هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان گنبدکاووس که بازتاب کشوری داشته است، اظهار کرد: برگزاری نخستین یادواره شهدای مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس و همچنین برگزاری جشن خانوادگی نشاط، امید و زندگی به مدت یک هفته در درباچه مصنوعی اقدامات بزرگی بود که باید از عوامل و تلاشگران اجرای این برنامه‌ها تشکر کرد.

 

 

 

عبدالقدیر کریمی با اشاره به اینکه ناحیه مقاومت بسیج سپاه، اداره تبلیغات اسلامی، شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش از جمله دستگاه‌هایی هستند که باید از آنها تقدیر کرد، افزود: از مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان هم که در این هفته حرکت برای عملیات اجرایی احداث پارک تفریحی در مناطق آسیب‌پذیر را آغاز کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه در هفته مبارزه با مواد مخدر امسال در گنبدکاووس بالغ بر 137 برنامه شاخص اجرایی شد، خاطرنشان کرد: برخی از برنامه‌های ما از جمله جشن خانوادگی و تریبون آزاد به عنوان یک مدل و الگو برای سایر شهرستان‌های استان گلستان معرفی شده و در حال اجرا در این شهرستان‌هاست.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با انتقاد از کم‌کاری برخی از دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های اجتماعی با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب اولویت کشور را اقدامات فرهنگی و اجتماعی در این حوزه می‌دانند چرا برخی مدیران با وجود تاکیدات مکرر در جلسات مختلف از این اقدام استنکاف می‌کنند.

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گنبدکاووس نیز در جلسه امروز شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه با تلاش‌های صورت گرفته توسط این اداره و مجموعه مسوولان شهرستان محله «اسلام آباد» از بلاتکلیفی خارج شده است، تصریح کرد: در حال حاضر این محله با ادغام به روستای «قلندرآباد» دارای کد روستایی شده و از بی‌هویتی درآمده است.

ولی‌الله رضایی با بیان اینکه در فاز نخست اجرای آسفالت در معابر اصلی محله اسلام آباد بالغ بر 350 میلیون تومان هزینه شده است، ادامه داد: از این مبلغ تنها 50 میلیون تومان آن به ما تخصیص یافته و الباقی در دیون ما به پیمانکاران قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه در سال جاری برای اتمام آسفالت معابر فرعی نیز نیازمند 600 میلیون تومان اعتبار هستیم، گفت: در صورتی که این اعتبار تخصیص پیدا کند 300 میلیون تومان آن را به دیون اختصاص داده و بقیه اعتبارات باقی مانده را برای آسفالت معابر فرعی و ساخت پارک محل هزینه خواهیم کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار