نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت معرفی اندیشه های شهید سردار سلیمانی برای آحاد جامعه گفت: تبیین مسلک سردار سلیمانی در راستای اجرای گام دوم انقلاب امری ضروری و پرثمر است.

تبیین مسلک سردار سلیمانی در گام دوم انقلاب ضروری است

به گزارش گلستان ۲۴؛ رحمت اله نوروزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: نشر منسجم و مستمر آموزه های فکری سردار سلیمانی بین دانش آموزان و دانشجویان مهمترین وظیفه متولیان حوزه فرهنگ و آموزش کشور است. 

وی خاطرنشان کرد: سردار دلها با اطاعت محض از فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص دفاع از سوریه به عنوان پیشانی مبارزه با استکبار و اسراییل بخشی از عمر گرانبهای خود را در این جبهه مقاومت صرف و دستاوردهای بیشماری برای جهان اسلام حاصل کرد.

نوروزی تصریح کرد: شهید سلیمانی از اموال، فرزند و خانواده اش گذشت تا بتواند منویات رهبر انقلاب را عملی کند و موفق شد برای ثبات جبهه مقاومت کارهای بزرگی انجام دهد.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نثار مال و جان در راه استحکام انقلاب اسلامی و افزایش امنیت از بزرگترین خصیصه های سردار دل ها بود که باید به  عنوان یک الگو برای مدیران اجرایی و همه مسئولان کشور قرار گیرد.

وی ادامه داد: بخش زیادی از امنیت فعلی سوریه، عراق و دیگر کشورهای جبهه مقاومت مرهون مجاهدت های چندین ساله سردار سلیمانی در منطقه بود که اگر تلاش های ایشان نبود به یقین شرایط جغرافیایی سیاسی منطقه  متفاوت با شرایط امروز بود.

نوروزی گفت : مسیر سردار سلیمانی، عزت و استقلال بود و بیرق این شهید در همه کشورهای مقاومت همچنان برافراشته است و بسیاری از جوانان کشورهای اسلامی منطقه مانند عراق ، سوریه، یمن با تاسی از این شهید برای استقلال سرزمین خود در حال تلاش هستند.

وی اظهارداشت : پاک دستی و تمرکز بر خدمت صادقانه به مردم مهمترین مطالبه مردم از مسئولان نظام است که باید با ملاک قراردادن سردار سلیمانی به عنوان الگو بدنیال خدمت بیشتر و مطلوبتر به مردم باشیم.

وی اضافه کرد : همانطور که شهید سلیمانی فرمانده و مرد میدان بود، مدیران کشور هم باید برای حل مشکلات مردم از میز و اتاق های خود فاصله بگیرند و برای حل مشکلات مردم وارد میدان شوند، باید با حذف بروکراسی و گره های اداری به توسعه اقتصادی کشور شتاب ببخشیم.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس بامداد یکشنبه ۱۳ دی هنگام خروج از فرودگاه بغداد در اقدامی جنایتکارانه به دستور دونالد ترامپ هدف حمله تروریستی پهپادهای آمریکا قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

از دهم تا شانزدهم  ماه دی به‌ عنوان هفته مقاومت و ۱۳ دی روز شهادت سردار قاسم سلیمانی در تقویم کشور روز جهانی مقاومت نامگذاری شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار